اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

احداث بیش از ۴ هزار مسکن برای نیازمندان در ۴ سال/ حل مشکل مسکن ایتام روستایی تاپایان سال

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی هرمزگان گفت: بیش از ۴ هزار و ۳۳ واحد مسکونی برای ایتام و نیازمندان هرمزگان از سال ۹۴ تاکنون احداث شده است.

احداث بیش از ۴ هزار مسکن برای نیازمندان در ۴ سال/ حل مشکل مسکن ایتام روستایی تاپایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس رضا اللهیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان در آئین واگذاری ۱۴۰ واحد مسکونی به ایتام و نیازمندان و آغاز ساخت ۱۲۰ واحد مسکن ایتام و نیازمندان اظهار داشت: در بحث مسکن بعنوان یک خدمت ماندگار سال ها است که عزمی ایجاد شده است تا بتوانیم مشکلات حاد خانواده ها را با مشارکت خیرین حل کنیم.

وی ادامه داد: از سال ۹۵ تاکنون ۴ هزار و ۳۳ واحد مسکونی برای ایتام و نیازمندان استان هرمزگان احداث شده است و همچنین بیش از ۶ هزار مورد خدمات مسکن در قالب تعمیرات و... ارائه کرده ایم.

اللهیاری بیان کرد: در استان هرمزگان ۱۵ هزار و ۶۰۰ خانوار فاقد مسکن وجود دارد که ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار آن در شرایط حاد قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان تصریح کرد: در شهر های بزرگ استان مانند بندرعباس مشکلاتمان بیشتر است و تامین زمین به آسانی انجام نمی شود اما در روستاها با همکاری و همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مشارکت خیرین توانسته ایم مشکلات را به حداقل برسانیم و قطعا با این نوع نگرش می توانیم مشکلات مسکن ۲ هزار خانواری که در شرایط حاد قرار دارند را به صفر برسانیم.

وی عنوان کرد: در مجموع سه سال و اندی قریب به ۷ میلیارد تومان خدمات توسط کمیته امداد امام خمینی در بخش مسکن برای ایتام و نیازمندان هرمزگانی هزینه شده است.

اللهیاری خاطرنشان کرد: در بحث مسکن ایتام روستایی در تلاش هستیم تا پایان سال مشکل را به صفر برسانیم.انتهای پیام/۸۸۰۵۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول