اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آموزش افراد مستعد هنری در شهرستان‌ها جدی گرفته شود

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امروز با مشکل آموزش افراد بااستعداد در استان‌ها و شهرستان‌ها مواجهیم گفت: امروز بیشترین نیاز ما آموزش کودکان و نوجوانان استان‌ها در حوزه هنر است.

آموزش افراد مستعد هنری در شهرستان‌ها جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اصغر کاراندیش پیش از ظهر امروز در اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان اظهار کرد: امروز یکی از لحظات بسیار خوب زندگی‌ام است چراکه بزرگ و کوچک جمع شده‌اند و شور خاصی در این همایش دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه در حضور بزرگان هنر کشور چند نکته را به عنوان یافته خود در این ۶ سال کار حوزه فرهنگ و ارشاد یادآور می‌شوم گفت: در چهار سال اول دولت به همه استان‌ها سفر کرده ام و ۳۱ استان جلسه برگزار کردم که یافته‌هایم در سه جلد کتاب و مشکلات اهالی فرهنگ و هنر قابل مشاهده است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امروز با مشکل آموزش افراد بااستعداد در استان‌ها و شهرستان‌ها مواجهیم افزود: امروز بیشترین نیاز ما آموزش کودکان و نوجوانان استان‌ها در حوزه هنر است.

وی با اشاره به اینکه تا فرهنگ جامعه ارتقا پیدا نکند تلاش‌های ما در حوزه‌های مختلف به نتیجه نمی‌رسد تأکید کرد: فرهنگ، امروز مظلوم است و نیاز به توجه دارد.

کاراندیش اضافه کرد: از همه نهادها می‌خواهم اگر می‌خواهند به پیشرفت همه‌جانبه و توسعه پایدار برسند فرهنگ را از مظلومیت خارج کنند.

وی با اشاره به اینکه از تمام برگزارکنندگان و میهمانانی که از نقاط مختلف ایران و جهان در این جشنواره حضور یافته قدردانی می‌کنم گفت: در پایان باز هم تکرار می‌کنم آموزش شهرستان‌ها در حوزه هنر مغفول مانده که نیاز به توجه دارد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول