اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

امید: دانشجویان علمی کاربردی 50 میلیون تومان تسهیلات تأسیس شرکت دانش‌بنیان می‌گیرند

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: دانشجویانی که در مراکز نوآوری و مراکز رشد اقدام به تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان می‌کنند می‌توانند از تسهیلات 50 میلیون تومانی دانشگاه بهره‌مند شوند.

امید: دانشجویان علمی  کاربردی 50 میلیون تومان تسهیلات تأسیس شرکت دانش‌بنیان می‌گیرند

محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اختصاص 50 میلیون تومانی تسهیلات به دانشجویان نوآور گفت: یکی از برنامه‌های دانشگاه علمی کاربردی برای دانشجویان این دانشگاه این است که افرادی که در مراکز نوآوری و مراکز رشد اقدام به تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان می‌کنند می‌توانند از تسهیلات 50 میلیون تومانی دانشگاه با کارمزد ۲ درصد برای راه‌اندازی کسب و کارهای نوظهور استفاده کنند.

* تسهیلات 50 میلیون تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان

وی افزود: تسهیلات 50 میلیون تومانی این دانشگاه به شرکت‌های دانش‌بنیانی تعلق می‌گیرد که توسط دانشجویان و مدرسان دانشگاه علمی کاربردی راه‌اندازی شده باشد این در حالی است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز امسال برای فعالیت کسب و کارهای نوظهور دانشجویان تسهیلات مالی ارائه می‌دهد.

                         * به زودی صندوق کارآفرینی امید به دانش‌آموختگان تسهیلات ارائه بدهند

امید تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی برای رونق و حمایت از کسب و کارهای تازه در حال تلاش است تا از طریق صندوق کارآفرینی امید به دانش‌آموختگان خود تسهیلات ارائه بدهند. این در حالی است که در آینده نزدیک میزان کمک این صندوق به دانشجویان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول