اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع 2000 سری لوازم منزل بین سیل‌زدگان گلستان توسط هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از توزیع ۲ هزار سری لوازم منزل بین سیل‌زدگان گلستان توسط هلال احمر خبر داد.

توزیع 2000 سری لوازم منزل بین سیل‌زدگان گلستان توسط هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدعلی هروی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: خیران کمک بسیاری را در زمان سیل ابتدای سال داشته و هنوز هم دارند.
وی ادامه داد: ظرفیت‌های امدادگری پاسخگوی این حادثه نبود و ظرفیت مردمی به کمک ما آمد تا توانستیم اقدامات خوبی را داشته باشیم.

۱۸ هزار و ۳۰۰ اسکان اضطراری در زمان سیل توسط هلال احمر در گلستان انجام شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: در زمان سیل در استان گلستان ۱۸ هزار و ۳۰۰ اسکان اضطراری توسط هلال احمر در استان گلستان انجام شد.
هروی گفت: در این مدت ۷ هزار و ۲۳۳ چادر، ۴۰ هزار و ۴۰۰ تخته پتو، یک هزار و ۵۲۳ والر، ۱۱ هزار و ۷۰۰ ست بهداشتی، ۷۳ هزار بسته غذایی، ۲۳ هزار و ۲۰۰ بطری آب معدنی و ۶۶ هزار و ۱۰۰ انواع کنسروجات توزیع شد.
وی اضافه کرد: در این مدت به ۶۴ هزار و ۷۰۰ نفر خدمات امدادی هلال احمر استان ارائه شد و ۳۶ نفر مصدوم به ویژه در ساعات و‌ روزهای نخست توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد و پنج نفر نیز توسط بالگرد منتقل شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: یکی از اتفاقاتی که در حادثه سیل باید به آن توجه بیشتری شود استفاده بسیار خوب از پایگاه امداد و نجات هوایی هلال احمر گلستان بود که از ۲ هزار و ۵۰۰ سورتی پرواز بالگرد ۲ هزار سورتی از طریق این پایگاه انجام شد که بار بزرگی از سورتی پرواز را از فرودگاه گرگان برداشت.

 ۴۱ میلیارد تومان کمک‌های مردمی غیرنقدی به جمعیت هلال احمر گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: ۲۶۸ تن اقلام زیستی و امدادی و لوازم لازم و یک هزار و ۷۸۰ نفر نیروی امدادی توسط بالگردهای هلال احمر در حادثه سیل به مناطق حادثه‌دیده اعزام شد.
وی اضافه کرد: در این مدت ۴۱ میلیارد تومان کمک‌های مردمی غیرنقدی به جمعیت هلال احمر گلستان برای سیل‌زدگان ارسال شد که در منطقه توزیع شده است که بی‌سابقه بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: بسیاری از خیران در این مدت تجهیزات و لوازم لازم را خریداری و به هلال احمر ارسال می‌کردند که نقش مهمی در مدیریت بسیاری از مشکلات داشت.
هروی گفت: خوشبختانه خیران به نیازهای بحران توجه می‌کردند و براساس نیازهایی که ما اعلام می‌کردیم کمک‌ها را انجام می‌دادند و این اتفاق بسیار امیدوارکننده است که بتوان کمک خیران را به سمت نیازهای بحران هدایت کرد.
وی تاکید کرد: هلال احمر ۲ هزار پک زیستی شامل یخچال، گاز، فرش و پتو را بین سیل‌زدگان گلستان توزیع شد.


انتهای پیام/۸۳۰۰۴/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول