اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری 20 دوره جشنواره تئاتر کودک در همدان/ فرهنگ‌دوستی در همدان زبانزد است

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه از 26 جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 20 دوره آن در همدان برگزار شده است گفت:‌ این موضوع نشان از هنردوست و فرهنگی بودن همدان دارد.

برگزاری 20 دوره جشنواره تئاتر کودک در همدان/ فرهنگ‌دوستی در همدان زبانزد است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت صبح امروز در اختتامیه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان با خوش‌آمدگویی به حضار و هنرمندان میهمان در شهر تاریخی همدان اظهار کرد: از تمام کسانی که بستر برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را در همدان فراهم کردند تشکر ویژه می‌کنم.

وی از حضور هنرمندان 10 کشور در این جشنواره خبر داد و در ادامه سخنانش گفت: دین مبین اسلام با نگاه همه‌جانبه‌گر توجه خاصی به هنر و هنرمندان دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز با ایجاد فضا برای هنرمندان عرصه را برای هنرنمایی آنها فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه از 26 جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 20 دوره آن در همدان برگزار شده است گفت:‌ این موضوع نشان از هنردوست و فرهنگی بودن همدان دارد.

آزادبخت با اشاره به اینکه برای رسیدن به کمال باید از خودمان شروع کنیم افزود: هنرمندان می‌توانند بیشترین تاثیر را در خودسازی داشته باشند و این رسالت بزرگی است.

وی با تاکید به اینکه خوشبختانه در تمام عرصه‌ها توانسته‌ایم تاثیرگذار باشیم و در حوزه هنر نیز این تاثیرگذاری مشهود است افزود: از تمام کسانی که به هر شکلی در این جشنواره نقش داشته‌اند قدردانی می‌کنم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان گفت: امروز استاندار نتوانست در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر حضور داشته باشد که بنده به عنوان نماینده از جمع حاضر قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول