اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عملیات انتقال آب از سد ماملو به پیشوا از «آذرماه» آغاز می‌شود

رئیس اداره آب وفاضلاب شهرستان پیشوا گفت: ۲۷ آبان پیمانکار مشخص خواهد شد و از اواسط آذرماه عملیات انتقال آب از سد ماملو به پیشوا آغاز می‌شود،

عملیات انتقال آب از سد ماملو به پیشوا از «آذرماه» آغاز می‌شود

محمدرضا رمضان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: روز ۲۷ آبان ماه روز بازگشایی مناقصه و پیمانکار برای شروع عملیات خط انتقال آب از ماملو به پیشوا خواهد بود. 

وی افزود: در اواخر آبان ماه پیمانکار مشخص می شود و تا تکمیل کارهای اداری و بعد از فرصت ۱۰ تا ۱۵ روزه پیمانکار تجهیزات را آماده و از اواسط آذرماه کار خود را شروع می کند.

رمضان زاده با اشاره به خطوط لوله گذاری انتقال آب عنوان کرد: لوله گذاری خطوط انتقال آب از سد ماملو به پیشوا ۹ کیلومتر است که عملیات لوله گذاری تا سعیدآباد و جمال آباد تا اردیبهشت سال آینده به پایان می رسد.

وی در خصوص حفر چاه برای حل مشکل کمبود آب در پیشوا بیان کرد: با حفر دوچاه حدود ۱۵ درصد به آب شرب پیشوا اضافه می شود که معادل ۴۰ لیتر در ثانیه است حداکثر توان ما تولید آب در تابستان به ۲۹۰ لیتر در ثانیه است.

مدیر آبفا پیشوا از  عملکرد مدیرعامل پیشین آبفا جنوب شرق استان تهران ابراز رضایت و اذعان کرد: از عملکرد آقای کارگری رضایت داریم زیرا همه این خدمات اعم از کارهای زیربنایی و حفرچاه، آغاز طرح احداث خط انتقال آب از ماملو به پیشوا، شبکه های لوله گذاری از خدمات مدیرعامل پیشین می باشد که ما کمال تشکر را از ایشان داریم.

وی در خصوص تاکید مدیران آبفا بر آبرسانی به پیشوا تصریح کرد: در جلسه تودیع و معارفه تمام تاکید مدیران و مدیرعامل جدید آبفا و فرماندار پیشوا بر آبرسانی از سد ماملو به پیشوا بود.

رمضان زاده در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا کارهای لوله گذاری هرچه سریعتر به پایان برسد و حتما مردم پیشوا تا اردیبهشت ۹۹ از آب ماملو بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/ح/م/ث30/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول