اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازی مقابل تیم پاشازاده حساسیت خود را دارد

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز با بیان اینکه تیم پاشازاده دارای مهره‌های خوبی است، گفت: در هر گروهی که بیش از 80 درصد شانس صعود وجود دارد و مدعی اصلی هستند، بازی آسان نخواهد بود.

بازی مقابل تیم پاشازاده حساسیت خود را دارد

 یوسف نادریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص دیدار 2 تیم نفت و گاز گچساران و شهرداری بندر ماهشهر گفت: نفت و گاز در تمامی بازی‌ها برای کسب سه امتیاز به مصاف حریف می‌رود و تنها هدف آن کسب پیروزی است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به دیدار این 2 تیم  در شهر ماهشهر گفت: با توجه به اینکه این دیدار در خانه حریف برگزار و تیم شهرداری بندر ماهشهر دارای مهره‌های خوبی است یک بازی سخت و حساسی در پیش  رو داریم و به هیچ وجه جایگاه این تیم موئد عملکردشان نیست.

وی مطرح کرد: هر دو تیم  در بازی قبلی خود  با پیروزی از میدان خارج شده‌اند و از روحیه خوبی برخوردار هستند و برنامه خاصی برای این دیدار داریم.

نادریان با بیان اینکه با تمام توان برای پیروز شدن به مصاف حریف خواهیم رفت، گفت: در هر گروهی که بیش از 80 درصد شانس صعود وجود دارد و مدعی اصلی هستند، بازی آسان نخواهد بود و تفاوت زیادی برای هیچ تیمی نخواهد داشت.

این سرمربی شاغل در لیگ دسته 2 در خصوص شرایط بازی در زمین حریف و استراتژی تیمش مطرح کرد: نتایج هفت بازی نفت و گاز در این فصل نشان دهنده استراتژی ما خواهد بود و به همین دلیل فقط به کسب پیروزی فکر می‌کنیم و تا اینجای فصل  در تمامی بازی‌ها به دنبال گلزنی و پیروز شدن بودیم و تیم بدون تساوی در جدول هستیم و نگاه کادر فنی جبران امتیازات از دست رفته است.

وی تصریح کرد: در برخی بازی ها اتفاقات فوتبالی و غیر فنی رقم می‌خورد و کاری از دست کسی ساخته نیست و بازی با تیم ایرانجوان بوشهر دلیل این مسئله است که تمامی اتفاقات به ضرر ما پیش رفت.

سرمربی نفت و گاز باتشریح شرایط تیم مطرح کرد : تیم با برتری در بازی قبلی روحیه خوبی دارد و تمرینات منظم تاکتیکی در طول هفته انجام دادیم و با انگیزه فراوان به مصاف حریف خواهیم رفت.

نادریان دو تیم را دارای تجربه و مهارت بالا توصیف کرد و گفت: شاید تعداد بازیکنان باتجربه حریف بیشتر باشد اما تیم ما هم مجموعه متحد و متعهدی هستیم و این تیم توانایی اجرای دستورات و رقم زدن شرایط به نفع خود را دارد

نادریان در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در این بازی عنوان کرد: بعد از بازی بوشهر ، عباس مقدم‌کیا با شکستگی از ناحیه دست مواجه شد و متاسفانه تا نیم فصل در کنار تیم نخواهد بود و همچنین محمد رضا مظاهری هم مصدوم است و در این بازی غایب است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: امیدوارم با دست پر از این بازی برگردیم زیرا دو بازی دیگر در خانه خواهیم داشت و امتیازات این بازی برای تیم نفت گچساران حیاتی است.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول