اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مسؤولان برای حل مشکلات مردم نباید ملاکشان سلایق سیاسی باشد

معاون رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: مسؤولان باید جدا از هرگونه سلایق سیاسی نسبت به حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف اهتمام ورزند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

مسؤولان برای حل مشکلات مردم نباید ملاکشان سلایق سیاسی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام علی یونسی شب گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر گفت: مسؤولان در سطح شهرستان، استان و کلان کشور باید جدا از هرگونه سلایق سیاسی نسبت به حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف اهتمام ورزند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

معاون رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی بابیان اینکه حضور وی جهت اطلاع از مسائل و مشکلاتی است که توسط روسای ادارات شهرستانی مطرح می‌شود تا جهت پیگیری به استحضار رئیس‌جمهور و هیئت وزرا برساند گفت: مسوولان باید جهت حل مشکلات مردم وحدت داشته باشند.

یونسی در ادامه صحبت‌های خود گفت: ازآنجایی‌که استان یزد از استان‌های صنعتی در کشور به شمار می‌رود و صنعتی شدن مسائل و مشکلاتی ازجمله آلایندگی را به دنبال داشته باید در این رابطه نظارت‌ها تشدید شود تا صنعتی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه صرفاً نباید به صنعت نگاه یک‌طرفه کرد، گفت: البته صنعتی شدن در کنار همه مسائل و مشکلات زیست‌محیطی نقاط مثبتی ازجمله ایجاد اشتغال پایدار را به دنبال داشته است.

معاون رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی عنوان داشت: سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت جهت رونق فضای تولید و اشتغال، انتقال آب از سرچشمه‌های زاگرس به استان یزد که مهم‌ترین مسئله استان بوده و احداث نیروگاه‌هایی درزمینهٔ تولید برق به‌گونه‌ای که امروز استان یزد نقش ویژه را در صادرات مازاد برق کشور به خارج دارد ازجمله مهم‌ترین اقدامات دولت تدبیر و امید در استان دارالعباده یزد است که با حمایت دولت محقق شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

یونسی در پایان صحبت‌های خود ابراز امیدواری کرد که با حضور رئیس‌جمهور و هیئت دولت در استان دارالعباده و دارالعلم یزد شاهد اتخاذ تصمیمات خوبی در جهت توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر این استان باشیم.

انتهای پیام/90009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول