اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اعزام 7500 دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور

مسؤول بسیج دانش‌آموزی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) از اعزام دانش‌آموزان استان به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: حدود 7 هزار و 500 دانش‌آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند.

اعزام 7500 دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور

حاتم ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از اعزام دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: حدود 7 هزار و 500 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) ادامه داد: اعزام دانش‌آموزان دختر از دوازدهم آبان‌ماه آغاز شده و تا پایان آذرماه ادامه دارد؛ اعزام دانش‌آموزان پسر نیز از بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا پایان اسفندماه ادامه پیدا می‌کند، دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم به‌ مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنگ  تحمیلی دیدن می‌کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور غرب کشور از مناطق عملیاتی سرپل ذهاب، قصر شیرین، منطقه عملیاتی مرصاد و پادگان ابوذر و در اردوی راهیان نور جنوب کشور از مناطق اروند، شلمچه و نهر خین بازدید می‌کنند.

ریاحی تأکید کرد: از اهداف اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس آشنایی این قشر با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان آن دوران است.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول