اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

عملیات اجرایی مقاوم سازی بقعه امامزاده حسین(ع) آغاز شود

معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد: حفظ، مقاوم‌سازی و نگهداری بقعه امامزاده حسین یکی از مهمترین اولویتها بوده و باید در اسرع وقت عملیات اجرایی آن آغاز شود.

عملیات اجرایی مقاوم سازی بقعه امامزاده حسین(ع) آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، علی فرخ‌زاد، معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه شورای فنی استان اظهار کرد: بیش از دوسال است که بحث مقاوم‌سازی بقعه امامزاده حسین(س) به کرات در جلسات مختلف مطرح و بررسی شده اما هنوز اقدام جدی در خصوص آن انجام نشده که این اصلا قابل پذیرش نیست.

وی عنوان کرد:  با توجه به اهمیت موضوع می‌بایست در اسرع وقت نسبت به آن اقدام شود و اعتبار آن نیز از محل نذورات اوقاف  تامین شده و در صورت نیازسازمان مدیریت و برنامه نیز همکاری لازم را داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار قزوین در خصوص پلهای معلق شاه دره آوج و باراجین قزوین خاطرنشان کرد: استفاده ناصحیح از این پلها باعث آسیب‌رسانی به پلها خواهد شد و با توجه به اینکه مسؤولیت مستقیم آنها بر عهده شهرداری‌ها است، باید تمهیدات لازم برای نگهداری آنها اتخاذ شود.

 وی اضافه کرد: همچنین دستگاههای فرهنگی نیز باید دراین موضوع ورود کرده و نحوه صحیح استفاده از این پل‌ها را فرهنگ‌سازی کنند.

فرخ‌زاد رعایت ضوابط ایمنی و پلها را بسیار ضروری دانست و گفت: این پلها ملزم به داشتن گواهی استاندارد بوده و بازرسی‌های دوره‌ای نیز باید در خصوص آنها اعمال شود.

وی در خصوص پروژه مدرسه سبز قزوین خاطر نشان کرد: در ساخت پروژه مدرسه سبز در قزوین به عنوان یکی از شهرهای پایلوت برای اجرای این پروژه، علاوه بر مسائل سخت افزاری و ضوابط و الزامات ساخت کالبد مدرسه، باید مسائلی چون نحوه تدریس آن نیز با مدارس دیگر متفاوت باشد .

این مسؤول افزود: پروژه احداث این مدرسه می‌تواند به عنوان یک کارگاه آموزشی قلمداد شود و همچنین ضوابط ساخت آن برای بیمارستان‌ها و ساختمان‌های اداری نیز رعایت شود.

گفتنی است در این جلسه نتایج ارزیابی شاخص استانی میزان موفقیت دستگاه‌های اجرایی در پیاده سازی نظام فنی و اجرایی کشور در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مشارکت فعال و تحقق مصوبات شورای فنی گزارش شد و دستگاههای برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول