اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

آغاز به‌کار دستگاه هوشمند بازیافت در مبدأ در بجنورد

دستگاه هوشمند بازیافت در مبدأ، محصول واحد فناور پارک علم و فناوری خراسان شمالی در پارک ناوک بجنورد رونمایی شد.

آغاز به‌کار دستگاه هوشمند بازیافت در مبدأ در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان شمالی،‌  مهران گرمه‌ای در آیین رونمایی از دستگاه هوشمند بازیافت در مبدأ، اظهار کرد: ارزش حمایت از نوآوری‌ها و کمک به تولید انبوه و تجاری‌سازی آن‌ها در بهره‌مندی عموم مردم و ایجاد ارزش‌افزوده در سطح کشور نمود پیدا می‌کند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی بابیان اینکه مدیریت پسماند از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی و کاهش نیاز به ذخایر زیرزمینی است خاطرنشان کرد: تولید انبوه و فروش وسیع این محصول فناورانه توجه به محیط‌زیست و بهداشت جوامع را به همراه دارد.

 فرامرزی مدیرعامل شرکت اقتصاد سبز فرامرزی با اعلام اینکه دستگاه هوشمند خود دریافت پسماند خشک باقابلیت واریز وجه پسماند دارای ثبت اختراع می‌باشد گفت: انواع مدل‌های این دستگاه قابلیت استقرار در محیط‌های شهری، روستایی، هتل‌ها، رستوران‌ها، سلف‌های دولتی – نظامی، خانه‌ها و فروشگاه‌ها را دارد و قسمت سخت‌افزاری آن در دو مدل اتومات و نیمه اتومات، شامل درگاه اصلی دریافت زباله‌های خشک در جنس‌های مختلف و آسیاب برای پرک، ذخیره و آماده‌سازی جهت بازیافت است.

فرامرزی در توضیح بخش نرم‌افزاری دستگاه افزود: این بخش شامل تمام برنامه‌های پردازش و شناسایی نوع،‌ جنس، رنگ و تعداد زباله خشک توسط سنسورها و واریز مبلغ زباله خشک به‌کارت هوشمند بازیافت و پرینت نهایی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول