اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افزایش سه برابری کمک خیرین مدرسه ساز در سال جاری

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: تعهد خیران مدرسه ساز در سال جاری تا سه برابر افزایش یافته است.

افزایش سه برابری کمک خیرین مدرسه ساز در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم افتتاح آموزشگاه اعظم ابوالوفا اظهار داشت: عمق کار خیران روی فرهنگ و تفکر دانش‌آموزان این مرز و بوم اثر می‌گذارد و تا زمانی که این مدارس برپا است فرهنگ مدرسه سازی و کار خیر را سالانه هزاران دانش‌آموزان تمرین می‌کنند.

وی با بیان اینکه بر خلاف تصورات پایتخت محرومیت‌های زیادی دارد، ادامه داد: آمار نشان می‌دهد تهران از لحاظ سرانه و تراکم جزو سه استان کم‌برخوردار کشور بوده واین موضوع در شهرستان‌های استان تهران ملموس‌تر است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تعهد ۲۱۲ میلیارد تومانی خیران در جشنواره بیست و یکم خیران مدرسه ساز خبر داد و گفت: خیران در جشنواره سال گذشته حدود ۶۴ میلیارد تومان تعهد کرده بودند که این میزان در سال جاری به سه برابر با انتقال درست و به موقع وضعیت مدارس تهران افزایش یافت.

هاشمی در پایان ابراز امیدواری کرد همه مسؤولان بستر را برای حضور خیران آماده و هموار کنند تا کارشان با سرعت و کیفیت انجام شود.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول