اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

۴ پل تخریب شده از سیلاب بروجرد بازسازی می‌شوند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: چهار پل تخریب شده از سیلاب فروردین ماه امسال در بروجرد بازسازی می‌شوند.

۴ پل تخریب شده از سیلاب بروجرد بازسازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، امین گودرزی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: چهار پلی که در مسیر روستاهای رحیم‌آباد، عباس‌آباد، ابراهیم‌آباد و سرچغا قرار داشته و در جریان سیلاب تخریب شده‌اند، بازسازی می‌شوند.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پل قرار گرفته در مسیر روستای عباس‌آباد عنوان کرد: تامین تجهیزات و آماده‌سازی به منظور بازسازی پل‌های مسیر روستاهای رحیم‌آباد و سرچغا نیز در حال پیگیری است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد با اشاره به خسارات سیلاب فروردین ماه امسال در حوزه زیرساخت‌های راه و ابنیه بیان کرد: بخشی از این خسارت‌ها برطرف شده و اجرای بخشی دیگر مستلزم تامین اعتبار است.

گودرزی خاطرنشان کرد: همچنین تامین کامل روشنایی محورهای مواصلاتی از جمله محورهای بروجرد به اراک و خرم‌آباد در دستور کار و در حال انجام است.

وی تاکید کرد: کار روکش و لکه‌گیری آسفالت محور بروجرد به خرم‌آباد از ابتدای حوزه استحفاظی تا دوربرگردان روستای خایان انجام شده و قرار است، روکش آسفالت این محور از پل جوادالائمه به سمت خرم‌آباد نیز اجرایی شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد تصریح کرد: همچنین با هدف آمادگی هر چه بیشتر برای شروع فصول بارندگی و سرما نصب علائم ایمنی راهنمایی و رانندگی و تهیه شن و نمک به میزان لازم انجام شده است.

گودرزی در ادامه از صدور موافقت‌نامه ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد خبر و ادامه داد: با انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول