اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

انتصابات جدید در شبکه قرآن و معارف سیما

طی احکام جداگانه ای از سوی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، مدیر طرح و برنامه، گروه اطلاع رسانی و مشاور اجرایی و مسئول دفتر این شبکه منصوب شدند.

انتصابات جدید در شبکه قرآن و معارف سیما

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با صدور احکامی حجت الاسلام عبدالله رضایی را به سمت مدیر طرح و برنامه، ابوالفضل طهماسبی را به سمت مدیر گروه اطلاع رسانی و جواد عزتی پور را به سمت مشاور اجرایی و مسئول دفتر این شبکه منصوب کرد.

جواد شیخ اکبری در حکم مدیر جدید طرح و برنامه بر برگزاری منظم جلسات شورای طرح و برنامه، جلسات اندیشه ورزی شبکه و گروه ها، ارتقاء سطح برنامه سازی از طریق فراخوان طرح، تعامل و همفکری مستمر با حوزه های علمیه خصوصاً حوزه علمیه قم و مراکز آموزشی و پژوهشی مرتبط جهت افزایش غنای محتوائی برنامه ها، نظارت جدی و کارآمد بر کلیه مراحل تولید برنامه ها، تطبیق طرح ها با اهداف و راهبردی های کلان رسانه و همچنین راهبردهای 19 گانه ابلاغی به گروه ها، شرکت مستمر در کمیته برآورد و ارزیابی و ارائه گزارش دقیق و کارشناسانه جهت ارتقاء سطح کیفی برنامه ها تاکید کرده است.

در حکم مدیر جدید گروه اطلاع رسانی نیز بر پوشش فعالیت ها و رویدادهای قرآنی و معارفی نهادها و سازمان ها، معرفی شخصیت های قرآنی و معارفی معاصر و تاریخی، معرفی کتب، پژوهش ها، پایان نامه ها، مقالات، محصولات، سایت ها و نرم افزارهای قرآنی و معارفی، پیگیری مطالبات قرآنی مقام معظم رهبری و تلاش برای تحقق منویات معظم له از طریق جامعه قرآنی کشور، انعکاس فعالیت ها و رویدادهای قرآنی در عرصه بین الملل، برقراری ارتباط مستمر با فعالین قرآنی و بخش های قرآنی سازمان ها و نهادهای قرآنی کشور، ایجاد بانک اطلاعاتی از موسسات و فعالین قرآنی و ارتقاء سطح کیفی برنامه ها به لحاظ فرم و محتوا تاکید شده است.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در حکم مشاور اجرایی و مسئول دفتر شبکه نیز بر تعامل مناسب با مدیران شبکه جهت پیگیری و تحقق هر چه دقیق تر و سریعتر امور جاری و محوله تاکید کرده است.

جواد شیخ اکبری با اهدای هدایایی از زحمات مدیران قبلی این بخش ها در طول دوران تصدی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول