اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

انسداد ۲ هزار کیلومتر از مرزهای سیستان و بلوچستان با دیوارکشی، حفر کانال و سیم خاردار

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: ۲ هزار کیلومتر از مرزهای سیستان و بلوچستان با دیوارکشی، سیم خاردار، حفر کانال و سیستم‌های الکترونیکی تاکنون انسداد شده است.

انسداد ۲ هزار کیلومتر از مرزهای سیستان و بلوچستان با دیوارکشی، حفر کانال و سیم خاردار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار اسکندر مومنی که صبح امروز وارد سیستان و بلوچستان شده است، از نمایشگاه کشفیات مواد مخدر در زاهدان بازدید کرد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایران اسلامی در خط مقدم مبارزه با جنایت علیه بشریت یعنی مبارزه با موادمخدر قرار دارد.

سردار مومنی گفت: جمهوری اسلامی ایران همچنین ۶۷ درصد کشفیات مرفین جهان را دارد و این نشان از عزم جدی ما در مبارزه با موادمخدر است، همچنین سیستان و بلوچستان در خط مقدم جهانی مبارزه با مواد مخدر است که در این زمینه متحمل خسارت‌های جبران ناپذیری شده است. 

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران میلیاردها دلار در راه مبارزه با موادمخدر تاکنون هزینه کرده است، افزود: ۲ هزار کیلومتر از مرزهای سیستان و بلوچستان با دیوارکشی، سیم خاردار، حفر کانال و سیستم‌های الکترونیکی تاکنون انسداد شده است.

این مسؤول ادامه داد: کسانی که مدعی دفاع از بشریت هستند در راس آنها کشور آمریکا که نه تنها کمکی نمی‌کند بلکه با تحریم‌های ظالمانه مشکلاتی را برای ایران اسلامی در راه مبارزه با موادمخدر به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۳ هزار و ۸۰۰ شهید در راه مبارزه با موادمخدر تقدیم کرده است، اضافه کرد: ایران اسلامی برای نجات جامعه بشریت و جوانان کشورهای جهان دارد تلاش می‌کند اما تحریم‌های ظالمانه آمریکا برای ما مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کرده است.

سردار مومنی گفت: برای ایران اسلامی تفاوتی نمی‌کند که این موادمخدر به کدام کشورها ترانزیت می‌شود و با آن به طور جد مقابله می‌کند.

 

 

 

 انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول