اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

انتخابات اسفند اولین امتحان نیروهای انقلابی در گام دوم انقلاب است

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی کردستان گفت: انتخابات اسفند اولین امتحان نیروهای انقلابی در گام دوم انقلاب است.

انتخابات اسفند اولین امتحان نیروهای انقلابی در گام دوم انقلاب است

امید استاد نوروزی دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به اینکه اصولگرایان شامل طیف گسترده ای از مردم هستند، گفت: اصولگرایان در انتخابات خود به طور احساسی عمل نمی کنند.

وی به اهمیت حفظ نظام جمهوری اسلامی و اجرایی کردن سند گام دوم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: اولویت برای ما خارج کردن سند دوم گام انقلاب از شکل مدون و اجرایی شدن آن است. انتخابات مجلس اولین آزمون برای ما است تا درس گرفته شده از گام دوم انقلاب را پس بدهیم و با وحدت، یک دلی و برادری برای موفقیت کشوری آزاد و اسلامی با تکیه بر جوانان، نیروهای داخلی و کسانی که انقلاب را ندیدند، اما امروز به طور جهادی در حال انجام کار هستند و انقلاب را به عنوان ارزش و نماد و شاخص پذیرفته اند و به عنوان مکتب آن را دنبال می کنند، حرکت کنیم.

استادنوروزی به انتخابات آتی مجلس اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات اسفند فرآیندی برای اولین امتحان نیروهای انقلابی در گام دوم انقلاب است. ما معتقد به تفکر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی که همان نواصولگرایی است، هستیم. نواصولگرایی به دنبال رفع اشکالات جریان اصولگرایی از بدنه آن است.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در کردستان اضافه کرد: ما معتقدیم نسل اول انقلاب که در جبهه ها انقلاب را حفظ کردند، امروز هم باید ارگان های تصمیم گیری کشور را به دست بگیرند تا موج انقلابی جوانان نیز در کشور به راه بیفتد. سنگر اول این موج مجلس است که باید در دست جوانان قرار بگیرد.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در کردستان، اصولگرایی را جریان همه نیروهای وفادار انقلاب اسلامی دانست و افزود: اصولگرایان ارزش ها را حفظ می کنند و به نظام، انقلاب و مقام معظم رهبری وفادار هستند. مردمی که با همه مشکلات اقتصادی و حاشیه هایی که وجود داشته به پای نظام مانده اند، کسانی هستند که از نظر ما اصول خود را حفظ کرده اند و به شعارهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پایبند هستند.

استادنوروزی، اصولگرایان را شامل طیف گسترده ای از مردم قلمداد کرد که در انتخابات خود به طور احساسی عمل نمی کنند و گفت: جایگاه اصولگرایی به معنای جریانی خاص و کوچک نیست، بلکه به معنای عامه مردم است که دل در گرو نظام دارند و به طور حتم در انتخابات مجلس موفق خواهد شد.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در کردستان در پایان  اظهار کرد: اصلاح طلبان واقعی ما هستیم که می خواهیم به نگاه وابسته به خارج و خود کم بینی پایان دهیم و جوانان را هدایت کنیم به این سمت و سو که با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توان داخل، استقلال و آبادانی و عمران کشور را فراهم کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول