اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بستک قطب ووشوى غرب هرمزگان مى‌شود/ به‌زودى سکوى ساندا به کوهیج مى‌رود

رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان گفت: شهرستان بستک به قطب ووشوى غرب هرمزگان تبدیل مى‌شود.

بستک قطب ووشوى غرب هرمزگان مى‌شود/ به‌زودى سکوى ساندا به کوهیج مى‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، علیرضا بهرمن ظهر امروز در جمع ووشوکاران و مسؤولان اظهار داشت: ورزش رزمی ووشو در منطقه غرب هرمزگان به‌ویژه شهرستان بستک سبقه دیرینه دارد.

وى با بیان اینکه بستک و شهر کوهیج به قطب ووشوى غرب استان تبدیل مى‌شوند، افزود: با برنامه‌ریزى‌هاى هیأت ووشو هرمزگان و تلاش‌هاى شبانه‌روزى متولى جوان ورزش شهرستان و همچنین خیران ورزش‌دوست بستک، در نظر داریم شرایط ویژه‌اى را در این منطقه جهت رفاه ووشوکاران مهیا کنیم چراکه این شهرستان از استعدادهای خوبی در زمینه رشته‌های رزمی برخوردار است.

رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان تصریح کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان قول حمایت و کمک هزینه ساخت پنج سکوى ساندا را گرفته‌ایم که یکى از این سکوها را جهت ارتقاى سطح کیفى و فنی ووشوکاران بستکى به شهر کوهیج اهدا مى‌کنیم. 

بهرمن ادامه داد: قبلأ از طریق دکتر مهدی علی‌نژاد رئیس محترم فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران از استاندار هرمزگان مجوز ساخت دو خانه ووشو در شرق و غرب استان را دریافت کرده‌ایم که طبق بررسى‌هاى انجام شده توسط کارشناسان هیأت این دو خانه ووشو در رودان و بستک احداث خواهد شد و از هفته آینده به اتفاق رؤساى ورزش و جوانان این دو شهرستان، پیگیر موضوع خواهیم شد.

وى با اشاره به سلب هزینه‌هاى آموزشى براى ووشوکاران بستکى عنوان داشت: یکى از خیران عزیز منطقه که خود از ورزشکاران و اعضاى اصلى هیأت ووشو استان به شمار می‌رود تمامى هزینه‌هاى دوره‌هاى آموزشى ووشوکاران بستکى تا پایان سال تأمین شده است و این موضوع خود به ارتقاى سطح فنى ووشوکاران منطقه کمک خواهد کرد.

رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان بیان کرد: طى هفته‌هاى آینده به‌منظور تقویت و ارتقاى فنى سانداکاران این شهرستان، امیر اوجاقى سرمربى تیم ملى ووشو جوانان و شهربانو منصوریان که اخیرا پنجمین طلاى جهانى خود را در شانگهاى کسب کرد به بستک خواهند آمد و در بخش تالو نیز بنده در خدمت ووشوکاران منطفه خواهم بود.

بهرمن افزود: جهت یکسان‌سازى و نظم کلاس‌هاى آموزشى کوهیج و بستک هفته آینده براى تمامى سانداکاران این شهرستان، لباس ساندا ارسال مى‌کنیم تا در جهت جذب ورزشکار و تقویت انگیزه ووشوکاران، نخستین گام برداشته شود.

وى در پایان از یوسف برلس رئیس ورزش و جوانان بستک، شهاب‌الدین بادروج رئیس هیأت ووشو شهرستان، اعضاى شوراى شهر کوهیج و بستک و همه ووشوکاران منطقه به‌دلیل میزبانى خوبشان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/88037

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول