اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

اصابت 17 فروند موشک به پادگانی در موصل عراق

ارتش عراق اعلام کرد که که بیش از 10 راکت و موشک به پادگانی در جنوب موصل که گفته می‌شود محل استقرار نظامیان آمریکایی بوده، شلیک شده است.

اصابت 17 فروند موشک به پادگانی در موصل عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه المیادین لبنان شامگاه جمعه (17 آبان) مدعی شد که ۱۰ موشک به پادگان القیاره  واقع در جنوب شهر موصل (شمال عراق) اصابت کرده است.

وزارت دفاع عراق اما با تأیید این خبر، تعداد موشک‌های شلیک شده را ۱۷ موشک اعلام کرد.

سرتیپ «نعمان الزوبعی»، فرمانده عملیات استان نینوی (به مرکزیت موصل) در این باره به شبکه سومریه گفت که منشأ این موشک‌ها، «تروریست‌ها» بودند که سه تن از آنها کشته شدند. او گفت که چهار موشک از این تعداد داخل پادگان مذکور اصابت کرده ولی تلفاتی نداشته است.

او گفت که به محض اقدام تروریست‌ها در شلیک موشک‌ها، نیروهای عراقی به این حملات واکنش نشان داده‌اند. این مقام عراقی گفت که در این عملیات، یک خودرو منهدم شده و سه موشک قبل از شلیک کشف و ضبط و خودرویی حامل چند موشک و راکت نیز در نزدیکی پادگان قیاره کشف شد.

برخی در فضای مجازی مدعی هستند که پادگان مذکور محل استقرار نیروهای آمریکایی شرکت کننده در ائتلاف به اصطلاح ضد داعش آمریکا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول