اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سیریک، صاحب نماینده در لیگ یک فوتبال هرمزگان شد

پس از سال ها و با مساعدت هیئت فوتبال هرمزگان شهرستان سیریک دارای نماینده در لیگ یک فوتبال استان شد تا آرزوی دیرینه جامعه ورزشی این شهرستان محقق شود.

سیریک، صاحب نماینده در لیگ یک فوتبال هرمزگان شد

پس از سال ها بلخره سیریک دارای نماینده در لیگ یک فوتبال هرمزگان شد.

سرپرست هیئت فوتبال شهرستان سیریک صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده و عنایت هیئت فوتبال استان هرمزگان تیم شهید علیدادی شهید مردان شهرستان سیریک امسال در لیگ یک فوتبال هرمزگان حضور خواهد یافت.

مهرداد احمدی افزود: سال ها بود جامعه ورزشی شهرستان سیریک دغدغه حضور در لیگ های بالای فوتبال استان را داشتند که این دغدغه با عنایت هیئت فوتبال استان و پیگیری های مجموعه باشگاه شهید علیدادی شهید مردان محقق شد.

وی تصریح کرد: حضور نماینده شهرستان سیریک در لیگ یک فوتبال هرمزگان شرایطی را فراهم خواهد آورد تا ورزشکاران مستعد شهرستان بهتر دیده شده و استعداد های ورزش این منطقه معرفی شوند.

سرپرست هیئت فوتبال شهرستان سیریک ادامه داد: هیئت فوتبال وظیفه پرداختن به سه رشته ورزشی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را دارد که تا کنون در رشته های فوتسال و فوتبال ساحلی حرکت های ارزشمندی انجام شده است و این دو رشته ورزشی روز به روز در حال توسعه هستند و حضور تیم شهید علیدادی شهیددمردان در لیگ یک فوتبال استان نوید حرکت های خوب برای فوتبال سیریک است.

مهرداد احمدی مطرح کرد: روز گذشته نشستی با اعضای باشگاه شهید علیدادی شهید مردان با حضور رئیس محترم اداره ورزش و جوانان برگزار و از تمامی ظرفیت های موجود شهرستان برای حضور مقتدر نماینده شهرستان در مسابقات استانی  استفاده خواهیم کرد.

احمدی عنوان کرد: مسابقات فوتبال لیگ دسته یکم باشگاه های استان هرمزگان از بیست و سوم آبان ماه در شهرستان های مختلف استان آغاز که در گام نخست نماینده سیریک در استادیوم تختی بندر لنگه به مصاف تیم  پرسپولیس آن شهرستان خواهد رفت.

انتهای پیام /۸۸۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول