اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تابش: حرکت بازیکن کاله هواداران را تحریک کرد/ به آینده والیبال سپاهان امیدوارم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: بی‌اخلاقی را تأیید نمی‌کنیم اما بازیکن ملی‌پوش کاله حرکات زشتی انجام داد و هواداران را تحریک کرد.

تابش: حرکت بازیکن کاله هواداران را تحریک کرد/ به آینده والیبال سپاهان امیدوارم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود تابش بعد از شکست تیم والیبال سپاهان مقابل شهرداری گنبد اظهار داشت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد. بازی برد و باخت دارد و یک سرویس یا یک امتیاز ممکن بود ما را برنده کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: به تیم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان و کادر فنی زحمت خود را کشیدند. از باخت تیم ناراحت نیستم و به آینده این تیم خیلی امیدوارم.

وی اظهار داشت: تیم میانگین سنی پایینی دارند. البته بازیکنان باتجربه‌ای مانند جلالی، وادی و مباشری را در تیم داریم و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

تابش در مورد اتفاقات بازی گذشته که سبب محرومیت هواداران سپاهان شد گفت: بی‌اخلاقی را تأیید نمی‌کنیم. بازیکن ملی‌پوش کاله حرکات زشتی را انجام داد و هواداران را تحریک کرد که در شأن بازیکن ملی‌پوش نیست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: قطعا با سرمشوق‌ها صحبت می‌کنیم زیرا تیم متضرر می‌شود. هواداران باید بدانند این‌جا با ورزشگاه فوتبال متفاوت است و کوچک‌ترین حرف و حرکت انعکاس شدیدی خواهد داشت.

وی افزود: بعد از چند ساعت اعلام شد هواداران محروم شدند. انتظار داشتیم بعد از بررسی علت، اقدام می‌کردند. اگر هواداران حضور داشتند، شرایط میزبانی متفاوت می‌شد. میزبانی از ما گرفته شد و امیدواریم این حواشی را در ورزش نداشته باشیم.

تابش با اشاره به این‌که هواداران باید فقط تیم خود را تشویق کنند، گفت: می‌خواهیم به والیبال استان و کشور کمک کنیم اما امروز نیز یک حرکت دیگر را از بازیکن شهرداری گنبد دیدیم و ناظر باید به این موضوع رسیدگی کند.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول