اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مصوبه بسکتبال بانوان گرگان را به بازی گرفتند/ رئیس شورا با سعه صدر پاسخگوی اعضاء باشد

نائب‌رئیس شورای شهر گرگان از رئیس شورا خواست تا با سعه صدر پاسخگوی سوالات اعضاء باشد و گفت: مصوبه شورا درباره تیم بسکتبال بانوان گرگان به بازی گرفته شده است.

مصوبه بسکتبال بانوان گرگان را به بازی گرفتند/ رئیس شورا با سعه صدر پاسخگوی اعضاء باشد

محمد ابراهیم جرجانی در خصوص حواشی ایجاد شده پیرامون یکی از مصوبات شورای اسلامی شهر گرگان با محوریت «بسکتبال بانوان» و برخی از مسائل مربوط به حوزه شهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مصوبه شورا درباره تیم بسکتبال بانوان گرگان به بازی گرفته شده است، ای کاش فیلم مربوط به زمان رای‌گیری منتشر شود، اگر بنده درباره این مصوبه اشتباه کردم عذرخواهی می‌کنم در غیراینصورت تخلف صورت گرفته قابلیت پیگیری دارد.

وی ضمن خدا قوت به شهردار گرگان در اجرای پروژه‌های شهری تصریح کرد: شهرداری تلاش کرده و تا جایی که توانسته پروژه‌هایی را انجام داده که ستودنی است.

* فیلم رای‌گیری مصوبه بسکتبال بانوان منتشر شود/ اگر اشتباه کردم عذرخواهی می‌کنم

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به نقش روابط عمومی در ایجاد همدلی و هم‌افزایی بین شهردار و اعضای شورا گفت: گلایه‌ای که بنده در خصوص روابط عمومی شهرداری داشتم این بود که در سایه هماهنگی و همراهی بین اعضای شورا و شهردار می‌توان اتفاقات خوب رقم زد که نقش روابط عمومی در این زمینه موثر است.

جرجانی با تاکید بر اینکه از همه تصمیمات شهردار حمایت می‌کنم، ابراز کرد: روابط عمومی هرچه بتواند اعضای شورا را به شهردار نزدیک کند می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مسائل باشد.

وی با انتقاد از سخنان اخیر رئیس شورا پیرامون «بی‌اطلاعی از مصوبه تیم بسکتبال بانوان» گفت: بنده کاملا مطلع هستم، رئیس شورا عنوان کرده که فیلم رای‌گیری مربوط به مصوبه تیم بسکتبال بانوان را دارد، چه خوب که فیلم واقعی را نشان دهد البته از زمانی که لایحه تیم بسکتبال بانوان خوانده و رای‌گیری می‌شود.

جرجانی خطاب به رئیس شورا تصریح کرد: اگر فیلم مذکور را دارند حتما انتشار دهند، اگر بنده درباره این مصوبه اشتباه کردم عذرخواهی می‌کنم و اگر رئیس شورا نتوانستند چنین فیلمی را منتشر کنند قاعدتاً آن صحبتی که درباره رئیس شورا ارائه کردم درست است و ایشان مرتکب تخلف شدند و این تخلف قابلیت پیگیری دارد.

*از حیثیت مصوبه شورا حمایت می‌کنم نه از لایحه تیم ورزشی خاص

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مطمئن هستم که در آن جلسه نامه کمیته ورزش قرائت شد و رئیس شورا آن را قرائت کرد و پیشنهاد ایشان بود که این تیم با نام شورا و شهرداری در مسابقات شرکت کند، بنده اصلاً اصراری به شرکت کردن این تیم ندارم، فقط از اینکه مصوبه شورا به بازی گرفته شود برایم دغدغه ایجاد کرده است.

جرجانی تاکید کرد: هر چه صلاح شهر و شهرداری است همان باید انجام شود و به این اعتقاد دارم تصمیمی که شهرداری می‌گیرد کاملا به آن احترام می‌گذارم، بنده از حیثیت یک مصوبه شورا حمایت می‌کنم نه از لایحه تیم ورزشی خاص؛ در بندی از لایحه اعلام شده که «حمایت از قراردادهای تیم شهرداری» شود.

وی ادامه داد: اکنون شهرداری تصمیم گرفته برای تیم بسکتبال بانوان هزینه نکنند و این اعتبار در جای دیگری هزینه شود البته ناظران حتماً نظارت لازم را در این خصوص می‌کنند ضمن اینکه ما نیز نظارت خواهیم کرد.

*رئیس شورا با سعه صدر به سوالات اعضاء پاسخگو باشند

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با انتقاد از حواشی ناخوشایند ایجاد شده در فضای مجازی گفت: اینکه ناگهان از دبیرخانه شورا نامه‌ یا صورتجلسه‌ای بیرون آید و به فضای مجازی کشیده شود نشان می‌دهد که هوای شورای اسلامی شهر گرگان آفتابی نیست و فکر می‌کنم آقاملایی به عنوان رئیس شورا باید مدیریت داشته باشند، سعه صدر به خرج دهند و نسبت به سوالات اعضاء پاسخگو باشند.

جرجانی بیان کرد: به چه علت رئیس شورا باید به آن فیلم دسترسی داشته باشد و بنده به نایب رئیس شورای اسلامی شهر به این فیلم دسترسی نداشته باشم، مگر آنجا چه خبر است، کدام قانون گفته رئیس شورا می‌تواند به چیزی دسترسی داشته باشد و نایب‌رئیس نمی‌تواند؟، چه کسی گفته روبروی درب اتاق رئیس شورا باید مسئول دفتر وجود داشته باشد و مابقی اعضا نداشته باشند؟ اینها همه نشان می‌دهد که شورا به روزمرگی افتاده و شرایط اصلا خوب نیست.

وی افزود: باید کنار شهردار باشیم و کمک کنیم تا پروژه‌هایی که مردم نیاز دارند اجرایی شود، مردم بابت منطقه ۱۶ متری گرگان دغدغه بهداشتی «نظافت» آنجا را دارند، باید در رفع دغدغه‌های مردم تلاش کنیم، اما حواشی ایجاد شده به نحوی است که نشان می‌دهد یک مقدار به اشتباه می‌رویم و این رویه باعث شده نه تنها کمکی به سیستم نکنیم بلکه سیستم از این اتفاقات متضرر شود.

* اعتبار 2میلیارد و 500 تومانی بسکتبال در بخش آقایان هزینه شد/ «هیچ» سهم ورزش بانوان

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص فعالیت و هزینه‌کرد تیم بسکتبال بانوان با نام و عنوان شهرداری و بیان کرد: این مسائل در حیطه کاری شهرداری است و بنده پیشنهادی ندارم، شهردار گرگان لازم است در این زمینه بررسی کند، ما بودجه‌ای را برای شهرداری مصوب کردیم که در قالب آن بودجه باید عمل کند اگر این مسائل در قالب آن بودجه می‌گنجد شهرداری باید اجرا کند و اگر نمی گنجد اجرایی نکند ما هم نمی‌توانیم آن را تحمیل به شهرداری کنیم که از اعتبارات دیگر در این زمینه هزینه کند.

 جرجانی با بیان اینکه شورا برای شهرداری در حوزه ورزش بانوان و آقایان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه در نظر گرفته است، گفت: این اعتبار فقط در بخش ورزش آقایان انجام گرفت و برای بخش بانوان هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است، این بودجه به منظور قرارداد تیم‌های شهرداری برای شرکت در مسابقات کشوری باید هزینه شود، بیش از ۹۹ درصد این بودجه در بسکتبال هزینه می‌شود.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول