اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فارس من | نصب دوربین‌های امنیتی بندر امام خمینی(ره) در حال انجام است

فرماندار بندر ماهشهر گفت: پروژه نصب دوربین‌های امنیتی بندر امام خمینی(ره) در حال انجام است و پیمانکار پروژه مشغول انجام تعهدات خود است.

فارس من | نصب دوربین‌های امنیتی بندر امام خمینی(ره) در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی  شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«مشکل امنیت شهروندان شهر بندر امام خمینی ره را حل کنید» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را از طریق فرماندار بندرماهشهر پیگیری کردیم.

محسن بیرانوند فرماندار بندرماهشهر عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: نصب دوربین‌های امنیتی بندر امام خمینی(ره) در حال انجام است، پیمانکار پروژه مشغول کار است، قسمتی از این پروژه مربوط به ماهشهر و فرمانداری است و بخش دیگری نیز مربوط به بندر امام خمینی(ره) است که هر دو در حال انجام است.

وی افزود: مشکلی که در حال حاضر وجود دارد مربوط به پذیرش مسئولیت ترانس‌های برق است که نیروی انتظامی یا شهرداری باید این مسئولیت را قبول کنند اما هیچکدام نپذیرفته‌اند و امیدواریم در روزهای آینده بتوانیم در این زمینه یکی از ارگان‌ها را متقاعد کنیم.

بیرانوند گفت: شهرداری یا نیروی انتظامی باید پذیرش مسئولیت ترانس‌ها را داشته باشند تا اداره برق بتواند انشعاب را صادر کند، قاعدتا نیروی انتظامی توانایی این امر را ندارد و باید شهرداری متقاعد شود تا این کار انجام شود.

فرماندار بندر ماهشهر بیان کرد: امیدواریم در این ماه یا ماه آینده به نتیجه مطلوب برسیم، غیر از بحث تحویل ترانس‌های برق مشکل خاصی وجود ندارد، پیمانکار پروژه نیز هزینه را دریافت کرده اما بخشی از هزینه‌های پیمانکار توسط عملیات غیر صنعتی پرداخت نشده است که آن هم پرداخت می‌شود.

وی در خصوص هزینه انجام پروژه نصب دوربین‌های امنیتی بندر امام خمینی(ره) گفت: کل پروژه هزینه بالایی دارد اما فاز اول پروژه یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است و امسال نیز مبلغ دیگری را اختصاص می‌دهیم تا این پروژه همچنان ادامه داشته باشد و متوقف نشود.

انتهای پیام/72067/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول