اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

وزیر ارشاد؛ میهمان استان سمنان+ ریز برنامه‌ها

سخنگوی استانداری سمنان از سفر یک‌روزه سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌منظور شرکت در چند برنامه در استان سمنان خبر داد.‌

وزیر ارشاد؛ میهمان استان سمنان+ ریز برنامه‌ها

حجت‌الله یحیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنج‌شنبه، ۱۶ آبان ماه، با استقبال رسمی مدیران ارشد استان وارد سمنان خواهد شد و پس از دیدار با آیت‌الله شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با حضور در شهرستان مهدی‌شهر و سایت نخستین جشنواره ملی ایل سنگسر به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در این شهرستان ادای احترام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: صالحی در ادامه از نمایشگاه بزرگ صنایع‌دستی، فرش دست‌بافت و لباس‌های سنتی و کمپ سیاه‌چادرهای عشایری بازدید و سپس با حضور در یک برنامه فرهنگی از دو جلد کتاب ویژه جشنواره ملی عشایر سنگسر رونمایی خواهد کرد.

سخنگوی استانداری سمنان گفت: حضور در نشست تخصصی عشایر با موضوع پوشاک و صنایع‌دستی ایل سنگسر نیز دیگر برنامه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان مهدی‌شهر خواهد بود.

یحیایی بیان کرد: صالحی بعدازظهر پنج‌شنبه ضمن عزیمت به سمنان و حضور در منزل یکی از هنرمندان برجسته سمنانی، با وی ملاقات و سپس سمنان را به مقصد گرمسار ترک خواهد کرد.

وی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر یک‌روزه خود به استان سمنان، در سه برنامه فرهنگی گرمسار نیز حضور خواهد یافت.

سخنگوی استانداری سمنان ادامه داد: نخستین برنامه صالحی در گرمسار، ملاقات با مدیران مسؤول مؤسسات فرهنگی و هنری تک یا چندمنظوره شهرستان‌های گرمسار و آرادان و دیدار با علی عزیزی، کارگردان و فیلم‌ساز برجسته گرمساری و استاد ابراهیم صباغی، چهره نام‌آشنای هنر خوشنویسی کشور است که این دیدار در فرمانداری گرمسار به انجام خواهد رسید.

یحیایی بیان کرد: دومین برنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان گرمسار، حضور در منزل و دیدار با دو هنرمند گرمساری خواهد بود و پس از آن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان با حضور در مسجد جامع گرمسار نماز مغرب و عشاء را به امامت حجت‌الاسلام آرامی، امام جمعه گرمسار اقامه می‌کند.‌

سخنگوی استانداری سمنان یادآور شد: صالحی پس از دیدار و گفت‌وگو با امام جمعه گرمسار و مسؤولان محلی و با بدرقه رسمی مدیران ارشد استان سمنان، گرمسار را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول