اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

80 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کرمانشاه تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه، از تخریب 80 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کرمانشاه خبر داد و گفت: با تمام توان با کسانی که در این خصوص دست‌اندازی می‌کنند، برخورد می‌کنیم.

80 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کرمانشاه تخریب شد

شهرام آشتاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: از ابتدای ماه جاری با پیگیری‌های فراوان«یگان حفاظت از اراضی کشاورزی» در کرمانشاه با هدف حفظ و صیانت از زمین‌های کشاورزی تشکیل شده است.

مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه مهمترین اولویت اداره امور اراضی را مبارزه جدی و قاطع با هرگونه تعرض غیرقانونی تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی عنوان کرد و گفت: حفظ و صیانت از زمین‌های حاصلخیز کشاورزی به‌عنوان منابع اصلی و استراتژیک تولید غذا برای بقای ما انسان‌ها ضروری است.

وی تصریح کرد: برخی سودجویان قطعات کوچکی از زمین‌های کشاورزی را با فنس‌کشی بین قطعات، ساخت سکو و آلاچیق از عرصه تولید خارج می‌کنند و آن را به بستری برای ساخت خانه و ویلا تبدیل می‌کنند.

آشتاب از تخریب 80 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کرمانشاه خبر داد و افزود: با حمایت دستگاه قضا با تمام توان با کسانی که در این خصوص دست‌اندازی می‌کنند، برخورد می‌کنیم و تکلیف قانونی خود را در این رابطه انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: هرگونه تفکیک اراضی بدون هماهنگی جهاد کشاورزی و بدون اخذ مجوز از کمیسیون موضوع تبصره (1) ماده (1) این قانون؛ اقدام به تغییر کاربری کند، غیرمجاز و ممنوع است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با دستور موقت قضایی به استناد ماده 10 تبصره یک و دو قانون حفظ کاربری در این خصوص برخورد قاطع می‌شود و من بعد احکام صادر شده با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول