اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

همدردی مردم منجیل با صاحب‌الزمان در سوگ پدر

گلزار شهدای منجیل میزبان محفل عزای شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری (علیه) بود و مردم با حضور در این مراسم با صاحب‌الزمان در سوگ پدرابراز همدردی کردند.

همدردی مردم منجیل با صاحب‌الزمان در سوگ پدر

 

به گزارش خبرنگار فارس از رودبار، جمعی از دانشجویان شهرستان رودبار در شب شهادت یازدهمین  اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری (ع) با حضور در جوار گلزار شهدای منجیل، با صاحب‌الزمان (عج) ابراز همدردی کردند.

نجوای عاشقانه "یا اباعبدالله " حضار و شور و شعف نوای گرم سید محمدجواد احمدپور مداح انقلابی شهرستان، زیارت عاشورایی شهدایی در جواز گلزار آلاله‌های شهر منجیل برپا کرده بود.

تحلیل و بررسی اعتماد به شیطان و عواقب جبران‌ناپذیر آن محور ابتدایی صحبت‌های حجت‌الاسلام سید اعلا خضری در این مراسم بود که هم‌پیالگی با شیطان را موجب خسران بزرگ دانسته و معتقد است آن چیزی که انسان را عزتمند می‌کند مقاومت در مقابل شیطان است و این شیطان ممکن است ترامپ، صدام یا معاویه و یا فرعون باشد.

تجزیه‌وتحلیل دشمنی‌های آمریکا علیه نظام  اسلامی و دیگر ملت‌ها، بخش بعدی صحبت‌های امام‌جمعه منجیل بود و معتقد است که دشمنی‌های آمریکا در سراسر جهان فراگیر شده و فقط مختص نظام اسلامی نیست.

وی مقاومت را رمز انزوا و نابودی ظلم و ستم دانست و مقاومت در مقابل شیطان را، تنها راه نجات بشر دانست که درنهایت به عزت ختم می‌شود.

ایجاد انشقاق و تفرقه بین شیعیان توسط دشمن محور پایانی صحبت‌های خضری بود که نسبت به  عملکرد هوشیارانه همگان در قبال این فتنه‌ها تأکید فراوان کرد.

مداحی در رسای اهل‌بیت علیهم‌السلام و همچنین گل‌باران مزار شهدا حسن ختام این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول