اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس من| رسیدگی و پیگیری شکایات پستی

تعدادی از مخاطبان در سامانه «فارس من» به مشکلاتی در ادارات پستی نظیر کمبود کارمند یا صف های طولانی برای انجام فعالیت‌های پستی اشاره کردند و خواستار نظارت بیشتر شدند که این موضوع پیگیری شد.

فارس من| رسیدگی  و پیگیری شکایات پستی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با وجود الکترونیکی شدن بسیاری از فرایند های پستی، اما همچنان نیاز به مراجعه به دفاتر پست همچنان وجود دارد.

تعدادی از مخاطبان در سامانه «فارس من» به مشکلاتی در ادارات پستی نظیر کم بود کارمند یا صف های طولانی برای انجام فعالیت‌های پستی اشاره کردند و خواستار نظارت بیشتر شدند.

حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، تاکید کرد: خوشبختانه ساز و کار لازم و نظارت بر مجموعه  پست به طور کامل وجود دارد و بازرسان شرکت پست در قالب یک ستاد کل بر روی فعالیت اعضا و پرسنل نظارت دارند.

رسیدگی به شکایات پستی

وی ادامه داد: همچنین اداره کل حراست نیز در بخش های مختلف پیگیر نظرات و شکایات مردمی است و  با این وجود هیچ نظر یا انتقادی در شرکت ملی پست بدون پاسخ باقی نمی ماند.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست تاکید کرد: همکاران حراست در بخش‌های مختلف حضور دارند و تلفن‌های ارتباط مردمی نیز در سایت شرکت پست وجود دارد تا اگر کسی شکایتی داشت بتواند به راحتی این شکایت را پیگیری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول