اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بازیافت زباله در کرمانشاه با مشکل روبروست/ لزوم بازنگری فرآیندهای کنونی در مدیریت شهری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: فرآیند بازیافت در کلانشهر کرمانشاه براساس شرایط فعلی با مشکلات روبروست که در این راستا، فرآیندهای مدیریت پسماند و بازیافت بازنگری می‌شوند.

بازیافت زباله در کرمانشاه با مشکل روبروست/ لزوم بازنگری فرآیندهای کنونی در مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهرداد سالاری امروز در نشستی که در راستای پیگیری مشکلات شرکت بازیافت مواد و تولید کود آلی برگزار شد، بر لزوم رفع مشکلات پروژه بازیافت برای برون‌رفت از وضعیت فعلی تأکید و ضرورت اجرای راهکارهای عملیاتی و اجرایی تدوین شده را یادآور شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه فرآیند بازیافت در کلانشهر کرمانشاه بر اساس شرایط فعلی با مشکلات روبرو شده است، گفت: حفظ محیط زیست، مدیریت پسماند و استفاده از شیوه‌های مناسب در حوزه بازیافت در کلانشهر کرمانشاه برای مردم و مسؤولان دارای اهمیت ویژه‌ای است و تحقق فرآیندهای اجرایی نیازمند بازنگری فرآیندهای کنونی در مدیریت شهری است.

سالاری گفت: در نشست‌های مشورتی با رویکرد دستیابی به راهکارهای عملیاتی و دارای امکان‌سنجی شرکت خواهیم کرد و توقع داریم از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای ایجاد شرایط مطلوبی در شهر کرمانشاه بر اساس درخواست‌های شهروندان استفاده شود.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه بر لزوم مشارکت شهروندان در اجرای فرآیندهای مذکور اشاره داشت و افزود: تاکنون چندین جلسه برای رفع مشکلات شرکت بازیافت از جمله مسائل مالی تشکیل شده و در این نشست به راهکاری عملیاتی به عنوان خروجی مناسب برای رفع مشکل خواهیم رسید که به شرکت ابلاغ خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: به‌ دنبال ارائه خدماتی در خور شأن شهروندان هستیم و بر این اساس مدیریت پسماند و بازیافت را به گونه‌ای طراحی خواهیم کرد که شهروندان در مناطق مختلف به لحاظ زیست سالم دچار مشکلی نشوند.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول