اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

پدافند غیرعامل باید فرهنگ‌سازی شود

استاندار تهران گفت: باید پدافند غیرعامل ابتدا فرهنگ‌سازی شود و سپس اهتمام جدی به این موضوع داشته باشیم.

پدافند غیرعامل باید فرهنگ‌سازی شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در سومین نشست پدافند غیرعامل اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بین استان‌های کشور، استان تهران به عنوان استان ممتاز در پدافند غیرعامل محسوب می‌شود.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ استانداردهای پدافند غیرعامل موضوع بسیار بااهمیتی است که توسط مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است و باید اقدامات لازم در این خصوص صورت بگیرد.

استاندار تهران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هر روز به اهمیت پدافند غیرعامل در استان افزوده می‌شود و هر چقدر آگاهی و نگاه ما با اشراف بیشتری انجام شود، مقاومت و بازدارندگی را افزایش خواهد داد.

محسنی بندپی به مراسم 13 آبان، روز دانشجو اشاره کرد و  گفت: در مراسم راهپیمایی 13 آبان چهار نسل حضور داشتند و استکبار جهانی از این حضور ترس و لرز می‌گیرد و حضور مردم در صحنه‌های مختلف بالطبع بیشتر از دیگر اقدامات تاثیرگذار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این نگاه روز به روز در حال افزایش است که پدافند غیرعامل به عنوان یک فرهنگ باید در دستگاه‌های اجرایی نهادینه و اجرایی شود.

استاندار تهران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب به لحاظ نظامی، سیاسی، جنگ سایبری، اقدامات تروریستی و جنگ روانی توسط استکبار جهانی مورد هدف قرار گرفته است و امروز هم این توطئه‌ها متوقف نشده است و ادامه دارد؛ بنابراین فرهنگ‌سازی و اهتمام جدی به پدافند غیرعامل یکی از ملزومات اصلی است.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: اگر در حوزه پدافند غیرعامل مردم همکاری نکنند، خیلی در اهدافمان موفق نخواهیم بود.

وی یادآور شد: در تیر ماه 98 شاهد افزایش قیمت‌ها بودیم ولی از تیر تا شهریور یک ثبات قیمتی اتفاق افتاد و از شهریور ماه قیمت‌ها کاهش پیدا کرد؛ بنابراین توجه به تولید ملی و حمایت از تولیدکنندگان باعث جلوگیری از خروج از کشور خواهد شد و ان‌شاءالله توطئه‌های دشمن بی‌اثر می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول