اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نتایج طرح تعیین سرفصل جنایات آمریکایی‌ها در کتب درسی به گوش آمریکایی‌ها خواهد رسید

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نمایندگان امروز با فریاد بلند مرگ بر آمریکا کلیات طرح الزام دولت به تعیین سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی و دانشگاه‌ها را تصویب کردند که در آینده نتایج آن به گوش آمریکایی‌ها خواهد رسید.

نتایج طرح تعیین سرفصل جنایات آمریکایی‌ها در کتب درسی به گوش آمریکایی‌ها خواهد رسید

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، ابوالفضل حسن بیگی در نشست علنی امروز ( دوشنبه،13 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک یوم الله 13 آبان ماه، گفت: 13 آبان روز قیام و ایستادگی، مقاومت، شهامت و شجاعت است؛ امام فرمودند شعار مرگ بر آمریکا تا مبارزه در هر کجای جهان علیه مستکبران هست ما نیز هستیم همچنین مقام معظم رهبری نیز فرمودند 13 آبان نماد حضور نسل جوان و پیشگامی آنان در صحنه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از لاریجانی برای سفر به حوزه انتخابیه خود تشکر کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در تمامی مقاطع و امور مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضائیه را حمایت و در زمان های مختلف راهنمایی و هدایت کرده اند ایشان همواره مجلس را در راس امور می خوانند و در این رابطه از توجهشان سپاسگزاریم.

وی ادامه داد: امیدواریم مجلس، دولت، قوه قضائیه و دیگر ارکان نظام، عنایت ویژه رهبری را قدر بدانند و در این زمینه بتوانند وظایف خود را به گونه انجام دهند که در شان نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران باشد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در چنین شرایطی که قدرت آمریکا رو به افول است اما رسانه‌ها و غول رسانه‌ای او همواره سعی می‌کنند آن را سرپا نگه دارد و جهان را تک قطبی معرفی کند او را به عنوان کدخدایی که می‌تواند جهان را تحت سلطه خود قرار دهد با هوشیاری و هدایت های پیامبرگونه خود همواره این کشور را هدایت می کنند و در یک جمله در این مقطع حساس و مهم فرمودند آمریکا توبه کند، ترامپ به برجام بازگردد، و همه تحریم ها را کنار بگذارد و در این رابطه 5+1 می تواند جلسه برجام را تشکیل دهد اما آن روباه مکار و این واسطه گر همدست آمریکا برای اینکه بتوانند با رئیس جمهور ما عکس یادگاری بگیرند تلاش مذبوحانه ای انجام دادند تا با استفاده از غول رسانه ای بین المللی، علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران غوغا به پا کنند.

حسن بیگی ادامه داد: اما رئیس جمهور درب اقامتگاه را به روی سه رهبر کشور دارای حق وتو باز نکرد و در این رابطه یکی از متفکران بزرگ آمریکایی‌ها اعلام کرد سه کشور حق وتو نتوانستند اجازه دخول از رئیس جمهور ایران بگیرند و رئیس جمهور ایران درخواست آنها را زیر پای خود له کرد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس افزود: این اقدام نشانه عزت، عظمت، قدرت و اقتدار ملت ایران و مردمی است که همواره در تمامی زمینه ها به عنوان مرید، سرباز و مقلد رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل آمریکا ایستاده اند؛ نمایندگان مجلس امروز با فریاد بلند مرگ بر آمریکا طرح الزام دولت به تعیین سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی و دانشگاه‌ها را تصویب کردند که در آینده نتایج آن به گوش آمریکایی ها خواهد رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دانشگاه خاتم الانبیا فرمودند تخریب محاسبات و نفوذ بدعهدی های دشمن در سیستم مدیریت کشور حائز اهمیت و راهبری فراوان است و باید به آن توجه ویژه شود زیرا امروز مشاهده می کنیم گاهی افرادی که عزیز ما هستند در کنار ما حکم جاسوس را دارند و امروز این را به همسر روح الله زم یادآور می‌شوم که ما از درون جامعه ایرانی اطلاعات ویژه، سری و طبقه بندی را دریافت می‌کردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول