اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دشمن به تصورش از نتیجه تحریم‌ها علیه ایران نرسید

وزیر اطلاعات به تحریم‌های متعدد آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمن تصور می‌کرد که با این کار کشور را به زانو در می‌آورد اما به نتیجه نرسید.

دشمن به تصورش از نتیجه تحریم‌ها علیه ایران نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید محمود علوی پیش از ظهر امروز در سخنرانی ۱۳ آبان شهر زنجان به حوادث این روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: ۱۳ آبان یادآور سه واقعه تاریخی مهم است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روزی است که رزمندگان جمهوری مقاومت لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، افزود: 13 آبان، روز مهمی در تاریخ کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اسلام عزیز دین عزت و سربلندی است، گفت: اسلام دوست دارد امت آن ملت عزیز و سربلند باشد.

علوی با اشاره به اینکه کسی که دنبال عزت است، باید بداند که عزت پیش خداست، تصریح کرد: عزت از آن پیامبر خدا و امت ایشان است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه باارزش‌ترین مردم پیش خداوند باتقواترین آنهاست، ادامه داد: به فرموده قرآن، خداوند ملتی را که راه جهاد را در پیش گرفته‌اند، فضیلت می‌دهد.

وی با بیان اینکه در اسلام آمده است که ما باید زندگی با عزت داشته باشیم، افزود: زندگی عزت‌مندانه و یا مرگ شرافتمندانه خواسته اسلام برای پیروان آن است‌.

علوی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال القای تفکرات خود به کشور و دست برداشتن مسلمانان از اسلام است، ادامه داد: ما اگر اسلام را از دست دهیم عزت خود را نیز از دست خواهیم داد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه تمام عزت و آقایی ما از اسلام است، تصریح کرد: به همین خاطر است که تاکید شده با دشمنان اسلام رابطه نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه قرآن به ما اطمینان داده است که اگر با راه مقاومت با دشمنان اسلام مواجه شویم، موفق خواهیم شد، تشریح کرد: آنها به دنبال این هستند که با تحریم و توطئه برای کشور دردسرساز شوند، اما قطعا موفق نخواهند شد.

علوی تصریح کرد: همه شاهد بودند که دشمن نوای جنگ سرداده بود اما وقتی پهباد آنها توسط سپاه منهدم شد، نقشه آنها راه به جایی نبرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه ملت دارای روح شجاعت و مقاومت ایران، از نعمت ولایت برخوردار است، گفت: امروز دشمنان از ضربه زدن به دین مایوس شده‌اند چون مقاومت ملت مسلمان ایران را دیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن در حال استیصال است، تاکید کرد: امروز بزرگترین دشمن اسلام آمریکاست که یک عمر با ملت ایران دشمنی کرده است.

علوی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب حتی کشتن ایرانی‌ها نیز توسط آمریکایی‌ها مجاز بود، گفت: امروز ایرانی‌ها عزت دارند و دشمن در مقابل ایرانیان زانو زده است.

علوی به تحریم‌های متعدد آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمن تصور می‌کرد که با این کار کشور را به زانو در می‌آورد اما به نتیجه نرسید.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه اگر پیوند با رهبری نبود قطعا آسیب می‌دیدیم، ادامه داد: رئیس جمهور امریکا بداند در نظر ملت ایران منفورترین شخص است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا فکر می‌کرد با تحریم‌ها اقتصاد ایران فلج خواهد شد و انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی نخواهد رسید، افزود: اما آمریکا کور خوانده است و ملت ایران با رهبری حکیمانه موفق به عبور از همه بحران‌ها خواهد شد.

علوی با اشاره به کاهش رشد قیمت‌ها در کشور گفت: امروز وعده خداوند درباره اینکه اگر خدا را یاری کنید خدا نیز شما را یاری خواهد کرد، محقق شده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امروز ایران اسلامی بر قله عزت است و آمریکا دچار استیصال شده است، گفت: امروز ملت ایران راه را تا شکست نهایی آمریکا ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول