اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

قراخانلو: روانشناس هزینه اضافی برای فدراسیون ها نیست/ مشکل کوچک پول داریم!

رئیس آکادمی ملی المپیک گفت: فدراسیون ها در آکادمی به ورزشکاران خدمات ارائه می دهند و این مسئله برای فدراسیون ها هزینه اضافی نیست.

قراخانلو: روانشناس هزینه اضافی برای فدراسیون ها نیست/ مشکل کوچک پول داریم!

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک گفت: همه با فعالیت های آکادمی آشنا هستید، فعالیت ها بسیار زیاد است. هنوز راه طولانی در پیش داریم و برای توسعه علمی و فرهنگی در ورزش محدودیتی نیست. در سال ۹۸ صد برنامه پیش بینی شده بود.

قراخانلو ادامه داد: چالش هایی در ورزش هست که آکادمی باید به آنها بپردازد؛ مثل دوره های عالی بدنسازی. چالش دیگر موضوع روانشناسی ورزشی به ویژه برای بانوان است. برنامه سنگینی را پیش بینی کرده بودیم که به میانه راه رسیده است و تا پایان سال روانشناسان خانم زیادی خواهیم داشت.

رئیس آکادمی ملی المپیک همچنین با اشاره به اینکه در بخش بین المللی ضعیف هستیم، گفت: دوره انتقال شغلی قهرمانان تنها دوره بین المللی برگزار شده بود که ۲ کارشناس از IOC به ایران آمدند. ما در این بخش ضعف داریم. 

 

قراخانلو با اشاره به کارهای صورت گرفته، عنوان کرد: آکادمی ۱۵ سال دست نخورده بود و حالا آن را تجهیز می کنیم. سیستم گرمایشی و فرمایشی درست شد مشکل رختکن را هم حل می کنیم اما مشکل کوچک پول مطرح است!

وی در پاسخ به سوال فارس مبنی بر استفاده فدراسیون ها از روانشناس، خاطرنشان کرد: از نظر تربیت نیرو، کمیته و آکادمی حمایت جدی را دارد. ما دائما دوره می گذاریم، دو دوره ۴۰۰ ساعته هم برگزار می کنیم. از نظر ارائه خدمات تمامی ورزشکارانی که در آکادمی تمرین می کنند و از خدمات مرکز سنجش بهره می برند، مرکز روانشناسی هم به آنها خدمات ارائه می دهد اما در خصوص استخدام روانشناسان، روسا با برنامه هایی که دارند باید در این خصوص اقدام کنند. در گزارشاتی که مرکز نظارت از فدراسیون ها می گیرد در این خصوص از فدراسیون ها سوال می شود. مسئله روانشناس لوکس و هزینه اضافی نیست.

قراخانلو در پاسخ به سوالی مبنی بر طرح ستارگان و اینکه هنوز برخی ورزشکاران شناسایی نشده اند، عنوان کرد: ما این برنامه ها را با معرفی فدراسیون ها برگزار می کنیم. فدراسیون ها راغب هستند این طرح توسعه یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول