اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

طاهریان: عارف استعفا کرده/ دعوای بین کمیسیون بین الملل و جودو یک بار رخ داده است

نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: شاید دعوای رسانه ای بین کمیسیون بین الملل و جودو بوده اما این اتفاق یک بار رخ داده است.

طاهریان: عارف استعفا کرده/ دعوای  بین کمیسیون بین الملل و جودو  یک بار رخ داده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک در گزارشی با اشاره به نقش کمیسیون ها، گفت: کمیسیون ها اتاق فکر کمیته ملی المپیک هستند و این موضوع برای کمیته بین المللی المپیک هم مهم است. گزارشات ارسال شده به IOC مورد استقبال قرار گرفته و حتی پذیرفته اند که هزینه هایی را تقبل کنند.

وی افزود: مسئول کمیسیون صلح و ورزش هم به زودی معرفی می شود. آقای عارف استعفا کرده که البته اعضا به کار خود ادامه می دهند. در حال حاضر ۱۷ کمیسیون ما رئیس دارند و فعال هستند. بیش از ۲۰۱ جلسه برای کمیسیون ها برگزار شده است.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه خاطرنشان کرد: از کمیسیون های فعال می توان به رسانه، محیط زیست، فرهنگی، روابط بین الملل، روانشناسی و ... اشاره کرد. تدوین آیین نامه کمیسیون ها هم از اقدامات انجام شده است. در آینده افرادی که در کمیسیون ها فعالیت می کنند می توانند از این آیین نامه استفاده کنند.

طاهریان با اشاره به اینکه کمیسیون ها بار مالی برای کمیته ندارند، یادآور شد: کمیسیون ها ملزم هستند برنامه های سال آینده خود را ارائه کنند. 

 

وی در پاسخ به این سوال که برخی فعالیت های کمیسیون ها نمادین است و در مقابل برخی از کمیسیون ها اجرایی هستند، به نظر می رسد اعتمادسازی بین کمیسیون ها و فدراسیون ها نیست مانند جودو، تصریح کرد: کمیسیون ها کار اجرایی ندارند، بلکه مشورت می دهند. تعامل با فدراسیون ها خوب است اما آنها خودشان مسئول و تصمیم گیرنده هستند. شاید دعوای رسانه ای بین کمیسیون بین الملل و جودو بوده اما این اتفاق یک بار رخ داده است. آنها به کمیته هم مشورت می دهند اما لازم نیست همه آنها اجرایی شود. روابط بین الملل نظر داده و فدراسیون اگر مخالفت دارد می تواند آن را عنوان کند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول