اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرمربی کاله: به اشتباهات فردی خودمان بازی را باختیم

سرمربی تیم والیبال کاله گفت: معتقد هستم تیم ما مستحق شکست نبود و به اشتباهات فردی خودمان بازی را باختیم.

سرمربی کاله: به اشتباهات فردی خودمان بازی را باختیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بهروز عطایی بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: برد و باخت جزئی از والیبال است و این بازی تمام شد اما این‌که بخواهیم از اشتباهات بازیکنمان دفاع کنیم خوب نیست.

سرمربی والیبال کاله در ادامه در مورد حواشی این بازی گفت: بازیکنان جوان باید یاد بگیرند که احترام بزرگ‌تر‌ها را داشته باشند، رفتاری ناشایست از بازیکنان تیم حریف اتفاق افتاد و اتفاق بد این ماجرا حمایت دیگر بازیکنان و حتی کادر فنی تیم حریف از اشتباه بازیکنشان است که فکر نمی‌کنم کار درستی باشد؛ اگر بازیکنم اشتباهی کرد باید آن را جریمه کنم و حمایت از اشتباه آن درست نیست.

وی همچنین با اشاره به روند بازی بیان داشت: بازی تماشاگرپسندی بود اما معتقد هستم تیم ما مستحق شکست نبود و به اشتباهات فردی خودمان بازی را باختیم، دست سوم 24 بر 22 از حریف پیش بودیم، اشتباهات برای ما تکرار شد و بازی تغییر کرد.

عطایی ادامه داد: دست پنجم نیز با وجود این‌که چند امتیاز جلو بودیم ولی بچه‌هایمان تمرکزشان از بین رفت و بازی از دستشان خارج شد اما در کل هواداران از این بازی لذت بردند؛ البته از نتیجه تیمم راضی نیستم، نباید این نتیجه رقم می‌خورد زیرا ما مسلط بر جریان بازی بودیم.

سرمربی والیبال کاله در پایان در مورد لیگ امسال گفت: هفته‌های سختی را داشتیم و همه تیم‌ها خوب هستند‌، بیشتر تیم‌ها دو ماه است که تمرین می‌کنند و از لحاظ آمادگی در وضعیت مناسبی هستند و کار سختی را پیش رو دارند و امسال هر تیم برابر تیم دیگر شانس پیروزی دارد.

انتهای پیام/63090/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول