اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

آسیا به جایگاه خود در هالیوود می‌رسد؟

«جنت یانگ» تهیه‌کننده سینما که هفته آینده کنفرانس بخش سرگرمی ایالات متحده و آسیا در لس‌آنجلس را برنامه‌ریزی کرده است، می‌گوید: مرزها در اطراف ما در حال فروپاشی هستند.

آسیا به جایگاه خود در هالیوود می‌رسد؟

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، جَنِت یانگ تهیه‌کننده سینما می‌گوید آسیایی‌ها در حال کسب جایگاه واقعی که حق مسلمشان بوده در هالیوود می‌رسند.

 

جنت یانگ تهیه‌کننده سینما می‌گوید: مرزها در اطراف ما در حال فروپاشی هستند. این روند با تغییر در محتوا و فناوری هدایت و در مسیر خود قرار خواهد گرفت.

اجلاس امسال صنعت سرگرمی آمریکا ـ آسیا تمرکز خود را از تمرکز بر روابط چین و آمریکا گسترده‌تر کرده و به بررسی صنعت سرگرمی در سطحی وسیع‌تر در حوزه آمریکا و آسیا می‌پردازد.

 

تغییر زاویه موضوعی این کنفرانس هشداری برای منافع آمریکا در چین محسوب می‌شود چراکه امروزه شرکت‌های چینی دیگر خریدار کالاهای هالیوودی با توجه به تورم قیمت‌ها نیستند. 

با توجه به تلاش‌های ۲۲ هفته اعتراضات ضد پکنی در هنگ‌کنگ و جنگ تجاری یک ساله آمریکا و چین، تمرکز این کشور با حساسیت‌های بسیار بیشتر همراه خواهد بود.

یانگ در ادامه می‌گوید: موضوعات بسیار زیاد دیگری وجود دارد که این تجارت ادامه یابد. آونگ همچنان در حرکت است. لازم نیست سعی کنید همه را راضی نگه دارید، بلکه دسترسی جهانی به سکوها به این معنی است که خالقان آن‌ها بدون توجه به فاصله یا پراکندگی مخاطبینشان می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. جریان اینترنت و فضای مجازی مناسب تنوع و گوناگونی‌ست. دیگر اکران در سینما تنها آپشن و انتخاب نیست.

 

 

در این اجلاس «ژانگ وِی» مدیر کمپانی «علی‌بابا پیکچرز» لس‌آنجلس در مورد روش‌های نوین رسیدن به حجم عظیم مخاطبان کشور چین سخنرانی خواهد کرد.

طی مصاحبه‌ای روی صحنه، ژانگ جزییات مربوط به چگونگی کمک به فیلم سینمایی «کفرناحوم» درام فلسطینی ساخته «نادین لبکی» برای فروش ۱۲ میلیون دلاری در چین را توضیح خواهد داد.

یانگ همچنین می‌گوید که آسیایی‌ها سرانجام در حال رسیدن به جایگاهی شایسته و قابل توجه در هالیوود هستند. تحولات دوسال اخیر در جایگاه آسیا در هالیوود تنها یک خیال و تخیل ذهنی نیست. «دنیل دائه کیم» هنرپیشه کره‌ای که زمانی در شرایط خوبی نبود حالا صاحب یک کمپانی فیلمسازی با عنوان «3AD Media» در هالیوود است. در تکمیل این بحث از چهره‌های موفق آسیایی که گرداننده بخشی از هالیوود هستند می‌توان از «فرانسیس چانگ» از «سی‌جِی اینترتینمنت»، «راب ری» از «تنسنت پیکچرز» و «جانیس چوآ» تهیه‌کننده فیلم «آسیایی‌های ثروتمند دیوانه» نام برد.

 

 وی در آخر گفت: در سطحی بالاتر می‌توان از خواننده و هنرپیشه مردمی و محبوب چین و آمریکا «وانگ لی هوم» نام برد که در جایگاه بالایی در هالیوود قرار دارد. بی شک بخش اعظمی از هالیوود در آینده نزدیک در اختیار آسیایی‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول