اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کف‌گیر تیم فوتبال شهاب زنجان به ته دیگ خورد، مسؤولان به وعده خود عمل نکردند


تیم فوتبال شهاب زنجان که امسال در لیگ دسته 3 بدون حامی مالی خوش درخشیده به دلیل مشکلات مالی و عدم تحقق وعده استاندار زنجان و سایر مسؤولان به مشکل خورد.

کف‌گیر تیم فوتبال شهاب زنجان به ته دیگ خورد، مسؤولان به وعده خود عمل نکردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امسال استان زنجان فقط در لیگ دسته 3 دو تیم داشت که شهاب زنجان تاکنون خوش درخشیده و شانس صعود داشت اما به دلیل مشکلات مالی احتمال، کناره‌گیری از مسابقات برای این تیم وجود دارد.
تیم دیگر زنجان در جدول مسابقات وضعیت خوبی ندارد، اما شهاب زنجان با بازیکنان بومی خود توانسته است تا امروز شانس صعود از گروه خود را حفظ کند، اما این تیم امروز به مشکل مالی برخورد کرده و ممکن است از ادامه مسابقات باز بماند.
مدیرعامل باشگاه شهاب زنجان در این باره گفت: به دلیل عدم حمایت مالی و نبود اسپانسر و عدم تحقق وعده مسؤولان و به ویژه قول استاندار ادامه مسابقات برای تیم شهاب زنجان ممکن نیست و احتمال دارد به دلیل مشکلات مالی از ادامه مسابقات باز بماند.
منصور حسنی کمال با بیان اینکه از ابتدای فصل هزینه‌های زیادی برای تیم شهاب زنجان انجام شده است، تصریح کرد: با عدم تحقق وعده مسؤولان امکان ادامه مسابقات برای تیم شهاب وجود ندارد و ممکن است نتوانیم تیم را به مسابقه بعدی اعزام کنیم.
وی افزود: تیم شهاب زنجان در حال حاضر وضعیت خوبی در جدول دارد و شانس صعود به مرحله بعد را دارد، اما مشکلات مالی ما را زمین‌گیر کرده است. 
وی از مسؤولان و به ویژه از استاندار زنجان خواست از تنها تیم زنجان در لیگ دسته 3 که از بازیکنان بومی تشکیل شده و تاکنون نیز خوب پیش رفته است حمایت کنند.

انتهای/ 73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول