اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فارس من| احداث پل عابر پیاده در نقاط مختلف شهر اراک

عضو شورای شهر اراک گفت: عملیات احداث چند پل عابر پیاده در نقاط مختلف شهر اراک به زودی عملیاتی می‌شود.

فارس من| احداث پل عابر پیاده در نقاط مختلف شهر اراک

جعفرعلی محصولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به ثبت سوژه‌های مردمی« خطر عبور برای عابرین پیاده در خیابان شهید شیرودی اراک» و « تقاطع پردد میدان فراهان در اراک بدون پل عابر پیاده!» و «خطر در کمین عابرین پیاده تقاطع غیر همسطح میدان فراهان» و «کمبود پل عابر پیاده در مسیرهای خطرناک» در سامانه فارس من  اظهار کرد: چندین پل عابر پیاده در نقاط مختلف شهر اراک از جمله ابتدا و انتهای پل مدافع حرم در خیابان شهید شیرودی پیش‌بینی شده است که به زودی وارد فاز عملیاتی می شوند.

وی افزود: انتهای جاده فراهان نیز مسیر پرترددی است اما تاکنون برای آن پل عابر پیاده در نظر گرفته نشده که با توجه به مطالبه مردمی احداث پل در این مسیر پیگیری می‌شود.

عضو شورای شهر اراک تصریح کرد: باتوجه به این‌که احداث پل‌های عابر پیاده برقی به اعتبار بیشتری نیاز دارد بیشتر پل‌های عابر پیاده برقی نیستند و مردم به سبب راحت‌طلبی خود از این پل‌ها استفاده نمی‌کنند، پل عابرپیاده مقابل دادگستری یکی از این موارد بوده و فکر نکنم روزی بیشتر از 10 نفر از این پل استفاده کند.

محصولی بیان کرد: هم‌اکنون به یک پل عابر پیاده مقابل مسجد الزهرا اراک نیازمند هستیم که فکر نکنم کسی از آن استفاده کند، نصب پل عابرپیاده و عدم استفاده مردم از آن اسراف در بیت‌المال است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول