اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برای پیروزی راهی اصفهان شدیم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: بازی‌ هفته‌های نخست لیگ برتر والیبال با توجه به نداششتن اطلاعات کافی سخت است ولی برای پیروزی راهی اصفهان شدیم و تمام توان خود را به کار می‌بندیم.

برای پیروزی راهی اصفهان شدیم

بهروز عطایی قبل دیدار حساس هفته دوم لیگ برتر والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: کاله مازندران در هفته دوم لیگ برتر بازی سختی با فولاد سپاهان اصفهان در خانه حریف دارند و همه بازیکنان و کادر فنی بر دشواری کار آگاه هستند.

وی افزود: هر دو تیم از قبل آغاز لیگ برتر تاکنون تمرینات بسیار خوبی داشتند و از بازیکنان و کادر فنی توانمند برخوردار هستند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران تصریح کرد: دو تیم برای آغاز لیگ برتر تمرینات زیادی را به درستی در زمان مناسب داشتند و تیم‌های بسیار خوب و منظمی هستند.

این مربی بیان کرد: امیدوارم بهترین کارایی را در خانه حریف داشته باشیم و با ارائه بازی خوب و هدفمند نتیجه و امتیازها را از آن خود کنیم.

عطایی گفت: برای پیروزی راهی اصفهان شده‌ایم و تمام تلاش خود را در زمین داریم البته بازی‌های نخست لیگ برتر سخت است و تیم‌ها اطلاعات خوبی از هم ندارند و این مهم کار آنالیز را سخت می‌کند.

انتهای پیام/86012/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول