اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شروع تمرینات سهراب مرادی در تیم ملی وزنه‌برداری

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در جام بین‌المللی ترکیه به عنوان یکی از مسابقات کسب سهمیه المپیک با حضور سهراب مرادی آغاز شده است.

شروع تمرینات سهراب مرادی در تیم ملی وزنه‌برداری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی وزنه‌برداری آقایان و بانوان از روز گذشته در محل کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

سهراب مرادی وزنه‌بردار اصفهانی و دارنده مدال طلای المپیک 2016 نیز که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت دوباره دست به وزنه شده در این اردوی آمادگی حاضر شده است.

مرادی چند روز پیش نیز در مسابقات وزنه‌برداری گزینشی المپیک در سوئیس موفق به ثبت صحیح حرکات یک‌ضرب و دوضرب و ثبت وزنه مجموع شد و با مجموع 200 کیلوگرم، این مرحله از گزینشی المپیک را با موفقیت پشت سر گذاشته بود.

تیم ملی وزنه‌برداری خود را برای حضور در تورنمنت بین‌المللی وزنه‌برداری نعیم سلیمان اوغلو که 14 تا 17 نوامبر (23 تا 26 آبان ماه) به میزبانی شهر غازیانتپ ترکیه برگزار می شود و عرصه کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو نیز به شمار می‌رود، آماده می‌کند.

تیم ملی کشورمان در این پیکارها شرکت می‌کند تا بتواند امتیاز لازم برای انتخاب 2 نفر نهایی برای حضور در المپیک را جمع‌آوری کند؛ از همین رو سهراب مرادی می‌تواند با موفقیت در این مسابقات یک گام دیگر به المپیک نزدیک شود.

انتهای پیام/63090/م10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول