اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه وقف

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه وقف و امور خیریه حمایت می‌کند.

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه وقف

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدایمان موسوی‌فر عصر امروز در دیدار با معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد از پایان‌نامه و رساله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه وقف و امور خیریه حمایت و نسبت به تدوین آنها اقدام کند.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای انجام رسالت و مأموریت‌های خود در نظر دارد از طریق راهکارهای علمی و کاربردی، حول محورهای مختلف به تحقیق و پژوهش بپردازد و بدین منظور از تمام دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دعوت می‌کند تا در زمینه این موضوعات به تدوین پایان‌نامه و رساله بپردازند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با تشریح شرایط حمایت از پایان‌نامه تصریح کرد: این پایان‌نامه‌ها باید در راستای اهداف، مأموریت‌ها و سیاست‌های این سازمان و در جهت رفع مسائل آن بوده و موضوعات باید در جهت راه‌های جدید برای توسعه و حمایت و یا رفع معضلات عمومی مربوط به سازمان باشد.

موسوی‌فر گفت: پایان‌نامه‌های تهیه‌شده باید کاربردی و قابلیت اجرایی شدن را داشته باشد و بتواند نتایج دقیق و ملموسی ارائه کند و از کلی‌نگری‌ها دور باشد و همچنین تمام مراحل تهیه پایان‌نامه از انتخاب عنوان تا دفاع از پایان‌نامه و رساله با هماهنگی سازمان انجام شده باشد.

موسوی‌فر به میزان حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه از پایان‌نامه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: مبلغ در نظر گرفته‌شده برای حمایت از پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد از پنج میلیون تا ۳۰ میلیون ریال و در مقطع دکتری از ۱۰ تا ۶۰ میلیون ریال است که پس از بررسی و تائید پایان‌نامه و رساله توسط گروه پژوهش سازمان اوقاف و امور خیریه و اولویت‌بندی ازنظر محتوا و پس از دفاع و انجام اصلاحات و ارائه مجلدات و فایل‌های آن از حمایت مالی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول