اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تخصیص اعتبار برای دستگاه‌ها در جهت راه اندازی نیروگاه خورشیدی

استاندار لرستان از تخصیص اعتبار برای برخی دستگاه‌ها در جهت نصب وراه اندازی نیروگاه خورشیدی خبر داد و گفت: چنانچه شرایط بحرانی شود، دستگاه‌ها از این ذخیره خورشیدی استفاده خواهند کرد.

تخصیص اعتبار برای دستگاه‌ها در جهت راه اندازی نیروگاه خورشیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید موسی خادمی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای پدافند غیرعامل لرستان، با اشاره به برگزاری همایش و رزمایش‌های مختلف با موضوع پدافند، اظهار کرد: بالا بردن حساسیت دستگاه‌های اجرایی و مردم نسبت به پدافند غیرعامل از جمله اهداف این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در لرستان به ویژه در خصوص طرح جامع پدافند غیرعامل انجام شده است، به نحوی‌که در ردیف استان‌هایی هستیم که در کوتاهترین زمان ممکن طرح را کامل انجام داده‌ایم و تا چند روز آینده مورد رونمایی قرار می‌گیرد.

استاندار لرستان با اشاره به انجام اقدامات خوب برای حفاظت از زیرساخت‌های فیزیکی و سایبری استان، افزود: در همین راستا مرکز پایش سایبری را در دانشگاه لرستان راه اندازی کرده‌ایم.

خادمی بیان داشت: تست نفوذ در اکثر دستگاه‌های اجرایی برای شبکه‌های اینترنتی و رایانه‌ای انجام شده است، ضمن اینکه در خصوص مولدهای جایگزین برق نیز اغلب دستگاه‌ها مولدها را خریداری و نصب کرده‌اند.

وی از تخصیص اعتبار برای برخی دستگاه‌ها در جهت نصب نیروگاه خورشیدی خبر داد و گفت:  چنانچه شرایط بحرانی شود، دستگاه‌ها از این ذخیره خورشیدی استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/85018/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول