اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

طرح هدفمندسازی یارانه کتاب در نمایشگاه‌های استانی اجرایی نشد/ بازهم وعده بی ثمر!

استان‌های خراسان شمالی، کردستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و آذربایجان شرقی در ماه مهر میزبان نمایشگاه‌های کتاب بودند اما بازهم در هیچ‌کدام برخلاف وعده‌ها طرح هدفمندسازی یارانه کتاب اجرایی نشد!

طرح هدفمندسازی یارانه کتاب در نمایشگاه‌های استانی اجرایی نشد/ بازهم وعده بی ثمر!

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نمایشگاه کتاب خراسان شمالی، کردستان، چهارمحال و بختیاری و لرستان، آذربایجان شرقی در مهرماه برگزار شد اما بر خلاف وعده داده شده در هیچ کدام از این نمایشگاه‌های استانی طرح هدفمندسازی یارانه کتاب اجرایی نشد!

پیش از این در یک نشست خبری قادر آشنا مدیر عامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی (متولی برگزاری نمایشگاه‌ها) خبر از آغاز نمایشگاه‌های استانی همراستا با ساماندهی یارانه کتاب و استفاده از نرم‌افزار داده بود اما این موضوع تنها در حد همان نشست باقی ماند.

بر اساس این گزارش پیش از این نیز اعلام شده بود در نمایشگاه کتاب سال‌جاری که در اردیبهشت ماه برگزار شد قرار بوده از این نرم‌افزار استفاده شود اما تنها بخش بین‌الملل پذیرای این سامانه شد.

حالا و تنها چند ماه مانده تا برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال آینده،‌ قرار بود پیش تر این سامانه اجرایی شود تا نقاط ضعف و قوت آن اخذ و بلافاصله در نمایشگاه کتاب و در تمامی بخش‌ها از آن استفاده شود اما همچنان موسسه این پروسه را اجرایی نکرده است.

قادر آشنا در نشست خبری گفته بود؛ ما در این دوره از نمایشگاه برای ساماندهی یارانه کتاب نرم‌افزاری تدارک دیده‌ایم همان نرم‌افزاری که قرار بود در نمایشگاه سی‌‌ویکمین تهران در تمام بخش‌ها استفاده شود اما به دلیل واکنش‌های متفاوت به آن تنها در بخش بین‌الملل اجرایی شد اما خوشبختانه ما در نمایشگاه‌های استانی برای مدیریت منابع ما از آن بهره خواهیم برد.(اینجا بخوانید).

باید دید از چه زمان این آزمون و خطا برای استفاده از این نرم‌افزار اجرایی می‌شود تا به شکل کامل در نمایشگاه کتاب سال 99 به مرحله اجرای کامل برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول