اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فرصت طلایی برای صدرنشینی تراکتور فراهم شده است

کاپیتان سابق تیم تراکتور گفت: فرصت طلایی برای صدرنشین تیم تراکتور تبریز در لیگ برتر فراهم شده است.

فرصت طلایی برای صدرنشینی تراکتور فراهم شده است

علی ابراهیمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: فرصت طلایی برای صدرنشینی تیم تراکتور فراهم شده و این تیم می‌تواند با برتری برابر استقلال به رده اول نخست جدول رسد.

وی گفت: لیگ برتر یک رقابت ماراتن گونه بوده و باید طوری برنامه‌ریزی کنید که در طول فصل همواره جزو تیم‌های بالای جدول باشید و به مانند دونده‌ای که ناگهان خود را از گروه پیشتاز جدا کرده و از خط پایان عبور می‌کند، تراکتور هم باید از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را کرده و امروز با پیروزی برابر استقلال، به صدر جدول دست یابد.

کاپیتان سابق تیم تراکتور خاطرنشان ساخت: غالبا در نیم فصل دوم تیم‌ها آماده‌تر می‌شوند و تراکتور چندین تجربه تعقیب صدرنشینی در نیم فصل را داشته که به قهرمانی تیم منجر نشده و باید در نظر گرفت سپاهان، پرسپولیس و شهرخودرو در دور برگشت به راحتی روز گذشته امتیاز از دست نخواهند داد و حالا نوبت تراکتور است که از لغزش مدعیان نهایت استفاده را کرده و به صدر جدول لیگ برتر تکیه زند.

انتهای پیام/20/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول