اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله مهدوی کنی در یزد+تصاویر

مراسم بزرگداشت پنجمین سال ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردمی در محل آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله مهدوی کنی در یزد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، شب گذشته مراسم پنجمین سالگرد ارتحال آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی با حضور اقشار مختلف مردمی، آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، جمعی از مسئولین و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان یزدی دانشگاه امام صادق (ع) در محل آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی سخنران این مراسم با تأکید بر اینکه این عالم فرهیخته و مجاهد از نخستین مبارزان انقلاب اسلامی بوده، تصریح کرد: ایشان از چهره‌های تأثیرگذار انقلاب بود که در برهه‌ها و لحظه‌های حساس و تأثیرگذار انقلاب عمار گونه درصحنه حاضر بود و با صراحت و شجاعت تمام نقش‌آفرینی می‌کرد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به متن پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی ارتحال این عالم بزرگوار، افزود: همان‌طور که امام خامنه‌ای نیز اشاره کردند، آیت‌الله مهدوی کنی همه‌جا و همه‌وقت در موضع یک عالم دینی و یک سیاستمدار صادق و یک انقلابی صریح ظاهر شد و هرگز ملاحظات شخصی و انگیزه‌های جناحی و قبیله‌ای را به حیطه‌ی فعالیت‌های گسترده و اثرگذار خود راه نداد.

 

نجیمی با تأکید بر ضرورت تکریم شخصت این مجاهد انقلابی و توجه به زندگانی و اخلاق و کردار ایشان به‌عنوان یک الگو، یادآور شد: این انسان بزرگ و پرهیزگار در همه این سال و در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار داشت در دفاع از راه و سیره‌ی انقلاب و ولایت، کوتاهی نکرد.

انتهای پیام /90017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول