اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برتری گیتی‌پسند در شهرآورد اصفهان

دیدار تیم‌های هایپر شاهین‌شهر و گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

برتری گیتی‌پسند در شهرآورد اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال تیم هایپر شاهین‌شهر از ساعت 17 و در ورزشگاه تختی شاهین‌شهر پذیرای همشهری خود گیتی‌پسند بود.

یتی‌پسند بازی را بهتر شروع کرد و موفق شد 2 بار به گل دست پیدا کند اما در ادامه هایپر که در خانه خود بازی می‌کرد و نمی‌خواست بازنده باشد، حملات خود را بیشتر کرد و موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

مساوی شدن بازی زیاد طول نکشید و گیتی‌پسند بار دیگر به گل رسید تا نیمه اول با برتری شاگردان بی‌غم به پایان برسد و هایپر بازنده به رختکن برود.

در‌ ادامه بازی در نیمه دوم باز هم گیتی‌پسند بود که مزد حملات خود را گرفت و به ترتیب گل‌های چهارم تا ششم خود را به ثمر رساند و خیالش از پیروزی در این بازی راحت شد.

البته شاگردان مصطفوی در هایپر نیز بی‌کار نشستند و برای جبران گل‌های خورده تلاش زیادی کردند اما تنها موفق شدند یکی از آن‌ها را جبران کنند تا بازی 6 بر 3 شود؛ در نهایت این بازی با همین نتیجه به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

گیتی‌پسند با این پیروزی 26 امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند، هایپر شاهین‌شهر نیز با این شکست 14 امتیازی باقی ماند و در رده یازدهم جدول باقی ماند، البته بازی‌های این هفته هنوز به پایان نرسیده است.

ترکیب هایپر شاهین‌شهر: حمید کیانی، سعید افشاری، محمد نوید‌بخش، علی‌رضا صدیق، رضا آبگون، احسان فیروز‌پور، کامبیز گمرکی، مهرداد جابری، حسین قپانچی، علی رمضان‌پور، ابراهیم حسینی و بلال اسماعیل‌پور

سرمربی: مهدی مصطفوی

ترکیب گیتی‌پسند اصفهان: محمد کشاورز، سعید احمدعباسی، مرتضی عزتی، حسین فهیمی، حسین عظیمی، پیمان حفیظی، محمد‌حسین درخشانی، الکس فالکون، مهدی مهدی‌خانی، مسعود یوسف، محمد بیاتی و سجاد موسوی

سرمربی: حمید بی‌غم

گل‌ها: کامبیز گمرکی، ابراهیم حسینی و بلال اسماعیل‌پور برای هایپر - سعید احمد‌عباسی 4 بار، مهدی مهدی‌خانی و پیمان حفیظی برای گیتی‌پسند

انتهای پیام/63090/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول