اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افتتاح 18 پروژه ورزشی خراسان رضوی توسط وزیر آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: از مجموع ۱۵۶ پروژه ورزشی افتتاح شده در کشور ۱۸ پروژه به مساحت ۲۷ هزار و ۲۴۷ متر مربع با هزینه ۴۰ میلیارد تومان مربوط به استان خراسان رضوی است.

افتتاح 18 پروژه ورزشی خراسان رضوی توسط وزیر آموزش و پرورش

محسن حاجی میرزایی در مراسم افتتاح همزمان ۱۵۶ پروژه ورزشی در سراسر کشور که صبح امروز به صورت متمرکز از مشهد انجام شد، با بیان اینکه برای احداث این پروژه‌ ها در مجموع ۴۴۸ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: ۳۰ درصد این مبلغ از اعتبارات دولتی و ۷۰ درصد از اعتبارات استانی و کمک خیران تأمین شده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این پروژه ها اظهار کرد: پروژه هایی که امروز افتتاح شد شامل فضاهای ورزشی روباز، سرپوشیده، استخر است و موجب افزایش سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان می شود اما لازم است خیران و نیکوکاران در این زمینه همچنان همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۵۶ پروژه ورزشی افتتاح شده در کشور ۱۸ پروژه به مساحت ۲۷ هزار و ۲۴۷ متر مربع با هزینه ۴۰ میلیارد تومان مربوط به استان خراسان رضوی است.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول