اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توجه به طرح «تدبر در قرآن» در وزارت بهداشت

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: مجموعه‌ای از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقی در مرکز قرآن و عترت انجام می‌شود و در آینده در حوزه‌های مختلف از جمله تدبر در قرآن طرح‌های جدیدی مطرح می‌شود.

توجه به طرح «تدبر در قرآن» در وزارت بهداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی بحرالعلوم امشب در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در همدان اظهار کرد: این جشنواره جزو برترین جشنواره‌هایی است که در کشور با موضوع قرآن و عترت برگزار می‌شود و تاکنون دو بار به عنوان جشنواره برتر قرآنی مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی گفت: فعالیت این جشنواره با این عظمت و این تعداد رشته بسیار ارزشمند است که امید می‌رود زمینه اصلاح و تکمیل جشنواره در سال‌های آتی فراهم شود.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد رتبه‌های اول تا سوم در سه سال اخیر به افراد جدید تعلق داشت گفت: جذب افراد جدید در سه بخش اساتید، دانشجویان و کارکنان اتفاق افتاده است.

وی یادآور شد: رتبه‌های نمایندگان جشنواره ملی قرآن و عترت در جشنواره قرآن و عترت از چهار رتبه در چهار سال گذشته به بیش از ۲۰ رتبه ارتقا پیدا کرده است.

بحرالعلوم افزود: مجموعه‌ای از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقی در مرکز قرآن و عترت انجام می‌شود و در آینده در حوزه‌های مختلف از جمله تدبر در قرآن نیز طرح‌های جدیدی مطرح می‌شود.

وی با تشکر از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز امیدواری کرد برگزاری این جشنواره شروعی برای ارتقای جشنواره های قرآنی دیگر باشد.

انتهای پیام/ 89050/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول