اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مانورهای سایبری در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه اقدامات پدافند غیرعامل پیشگیرانه است و اگر بتوانیم این مهم را انجام دهیم به اهداف خود می‌رسیم، گفت: مانورهای پدافند سایبری طی هفته پدافند غیرعامل در استان اجرا می‌شود.

مانورهای سایبری در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی آخوندی ظهر امروز در مراسم دیدار اعضای ستاد استانی پدافند غیرعامل با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به رسته‌های فعالیت پدافند غیرعامل، اظهار داشت: پدافند غیرعامل در بخش‌های مختلفی اعم از اقتصادی، پرتوی، هسته‌ای، مردم‌محور و  بحث‌های زیستی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه تهدیدات دشمن روز به روز فناوری پایه می‌شود که نیازمند تلاش و توجه بیشتری است، بیان داشت: پیشگیری از تهدیدات دشمن از اهداف محوری انجام این فعالیت‌ها است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان‌جنوبی مطرح کرد: بخش‌های مختلف زیستی، سایبری، کالبدی، اقتصادی، مردم‌محور و پرتویی، شیمایی و هسته‌ای حوزه‌های مختلف پدافند هستند که در هر کدام از این حوزه‌ها کارگروه‌های تخصصی و دو قرارگاه پدافندی و زیستی استان برنامه‌ریزی‌های تخصصی خود را انجام می‌دهند.

آخوندی از اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در زمینه‌های مختلف طی هفته پدافند غیرعامل در استان خبر داد و افزود: طی این هفته برنامه‌هایی با محوریت انتقال مفاهیم به مردم و جلب مشارکت‌های مردمی در انجام فعالیت‌ها پیش‌بینی شده است.

وی برگزاری مسابقات دانش‌آموزی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ایجاد نمایشگاه فعالیت دستگاه‌های اجرایی با مشارکت ۳۰ دستگاه، اجرای مانورهای سایبری، پیاده‌روی خانوادگی، اجرای مانور قطع آب و برق را از برنامه‌های شاخص هفته پدافند غیرعامل ذکر کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه اقدامات پدافند غیرعامل پیشگیرانه است و اگر بتوانیم این مهم را انجام دهیم به اهداف خود می‌رسیم، مطرح کرد: با توجه به فرمایش رهبری در شرایط خاص کشور که تهدیدات دشمن بیشتر است، هوشیاری لازمه مسلمانی است.

آخوندی تبیین کرد: پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرمسلحانه به منظور کاهش آسیب‌پذیری، افزایش بازدارندگی دشمن، افزایش پایداری ملت، استمرار و تداوم خدمات‌رسانی و تسریع مدیریت بحران در برابر تهدیدات دشمن است.

انتهای پیام/69039/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول