اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کسب مدال برنز مسابقات جهانی توسط کشتی گیر جوان لرستانی

علیرضا سرلک کشتی گیر لرستانی موفق شد در رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان در مجارستان در وزن 57 کیلوگرم به مدال برنز دست یابد.

کسب مدال برنز مسابقات جهانی توسط کشتی گیر جوان لرستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علیرضا سرلک کشتی گیر لرستانی موفق شد در رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان در مجارستان در وزن 57 کیلوگرم به مدال برنز دست یابد.

او در دور نخست با نتیجه 4 بر یک مقابل «رازمیک میساکیان» از ارمنستان به پیروزی رسید، سپس در دور دوم مقابل «ریکوتو آرای» از ژاپن با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

سرلک در این مرحله روبرتی «دینگاشویلی» از گرجستان را با نتیجه 7 بر 4 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله با نتیجه 3 بر 3 مغلوب «ادلان عسکر اف» از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

 وی در رقابت برای کسب مدال برنز موق شد در دیداری سخت و نفس گیر مقابل «زانابازار زاندانبود» از مغولستان را  با نتیجه 7 بر 4 از پیش رو  بردارد و صاحب مدال برنز شود.

 این دوره از مسابقات در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است و تیم کشتی جمهوری اسلامی ایران تا به امروز در رده چهارم این مسابقات قرار دارد البته با توجه به اینکه سه کشتی‌گیر کشورمان به فینال این مسابقات رسیده‌اند به احتمال قوی امروز پس از برگزاری فینال این رقابت‌ها جایگاه ایران ارتقا پیدا کند.

رده‌بندی تیم‌ها در پایان مسابقات پنج وزن نخست به شرح زیر است:
1- آذربایجان 75 امتیاز
2- گرجستان 72 امتیاز
3- روسیه 65 امتیاز
4- ایران 50 امتیاز
5- اوکراین 40 امتیاز

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول