اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح لاین اصلی تقاطع غیرهمسطح سردارهمدانی تا پایان سال

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با بیان اینکه امیدواریم امسال لاین اصلی پل سردار همدانی به بهره‌برداری برسد گفت: منابعی که برای پروژه پیش‌بینی شده بود متأسفانه محقق نشد.

افتتاح لاین اصلی تقاطع غیرهمسطح سردارهمدانی تا پایان سال

علی رحیمی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان امیدواریم امسال لاین اصلی تقاطع غیرهمسطح سردارهمدانی به بهره‌برداری برسد اظهار کرد: برخی عنوان می‌کنند در این پروژه کاری انجام نمی‌شود در صورتی که بنده چنین اعتقادی ندارم، اما روند پروژه با زمان‌بندی اولیه که قرار بود پایان شهریورماه به بهره‌برداری برسد منطبق نیست.

وی با بیان اینکه آن زمان هم معتقد بودم بعید است لاین اصلی پروژه تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری برسد گفت: امیدورایم تا پایان امسال و حتی در دهه فجر لاین اصلی به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه با وجود تمام محدودیت‌های منابع مالی کار در این پروژه کار در حال انجام است گفت:‌ شهرداری با مشکلاتی مواجه است اما کار را تعطیل نکرده است. 

وی با بیان اینکه منابعی که پیش‌بینی شده بود نیز محقق نشد افزود: پیش‌بینی شده بود در مرحله اول 5 میلیارد تومان و در مرحله بعد نیز 5 میلیارد تومان از تسهیلات بانکی استفاده کنیم که محقق نشد.

بدهی پیمانکار پروژه پل سردار همدانی به‌روز نمی‌شود

رحیمی‌فر در خصوص بدهی شهرداری به پیمانکار این پروژه نیز تصریح کرد: بدهی پیمانکار به‌روز نمی‌شود نه تنها در این پروژه بلکه در سایر پروژه‌ها نیز به این صورت است.

وی ادامه داد: نیازهای پیمانکار متناسب با پیشرفت فیزیکی کار مد نظر شهرداری است و برآورده می‌شود تا پروژه طبق زمان‌بندی تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: اکنون نیز با توجه به ورود به فصل سرما شرایط کار سخت‌تر شده اما با تمام مشکلات موجود از مشکلات اجرایی و مشکلات مالی کار در حال انجام است.

وی یادآور شد: به منظور ارزیابی دقیق اعتبار مورد نیاز تکمیل پروژه نیاز به بازنگری پروژه است.

رحیمی‌فر با بیان اینکه قیمت‌ها ناگهانی دستخوش تغییرات وسیعی شد اظهار کرد: برآورد دقیق اعتبار مورد نیاز پروژه ملزم به بازنگری است اما معتقدم از ابتدا تا پایان پروژه نیاز به 80 میلیارد تومان اعتبار دارد.

وی در ادامه گفت: طبق آخرین بازدیدها از اجرای پروژه تخمین بنده از میزان پیشرفت پروژه حدود 60 درصد است.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بیان کرد: کارهای زیربنایی از جمله شمع‌های کار شده در زیر زمین کار بسیار سختی است که دیده نمی‌شود، در حال حاضر حدود 120 شمع در این پروژه کار شده است.

انتهای پیام/89039/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول