اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اعزام 878 مددجوی هرمزگانی به اردوی آموزشی زیارتی مشهد

معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد 878 نفر از مددجویان کمیته امداد هرمزگان در طرح قالب شوق زیارت با کمک خیران به مشهد مقدس اعزام شدند.

اعزام 878 مددجوی هرمزگانی به اردوی آموزشی زیارتی مشهد

عیسی زارعی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به اجرای طرح «شوق زیارت» توسط این نهاد اشاره کرد و اظهار داشت: در طرح شوق زیارت مددجویانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند توسط کمیته امداد شناسایی و با کمک خیران و نیکوکاران زمینه سفر آنان به اماکن زیارتی فراهم می‌شود.

وی، یکی از اهداف طرح شوق زیارت را تقویت باورهای دینی و معنوی، افزایش روحیه نشاط و خودباوری در بین مددجویان و ارتقای سبک زندگی ایرانی- اسلامی خانواده‌ها دانست و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد 878 نفر از مددجویان کمیته امداد هرمزگان در طرح قالب شوق زیارت با کمک خیران به مشهد مقدس اعزام شدند که 120 نفر از آ ن ها در ایام سوگواری شهادت امام رضا (ع) به زیارت حرم امام هشتم شیعیان مشرف شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان با تشریح جزئیات برنامه شوق زیارت و توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت، بیان داشت: در قالب این طرح، مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را نداشته‌اند، شناسایی و با مشارکت مردم نیکوکار به این شهر‌های مقدس اعزام می‌شوند تا در کنار برخورداری از فضای معنوی و زیارت اهل بیت (ع) از آموزش‌های سبک زندگی، احکام، حجاب و عفاف و مهارت‌های زندگی برخوردار شوند.

زارعی گفت: خیران نیک‌اندیش استان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد در سطح استان و یا مراجعه به سایت shogheziarat.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند و از برکات معنوی آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/88031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول